На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Державне регулювання розвитку гостинності на сучасному єтапі.Розвиток готельної індустрії в світі

Реферати > Підприємництво > Державне регулювання розвитку гостинності на сучасному єтапі.Розвиток готельної індустрії в світі

Особливі характеристики Ibis:


Широкий спектр послуг для економічного готелю, у тому числі цілодобова робота стійки й всіх служб, бар у холі, ресторан.

Програма "the 15-Minute Satisfaction Contract", що передбачає, що всі проблеми клієнта, дозвіл яких є компетенцією готелю, будуть вирішені протягом 15 хвилин. У противному випадку клієнт одержує як бонус безкоштовну ніч у кожному з готелів мережі.

Активна маркетингова політика мережі реалізована останнім часом у декількох проектах. Ibis відновив дію програми Passport Vacances Europe, котораяпредполага ла знижку в 100 франків за ніч.

Крім цієї пропозиції, Ibis передбачає спеціальні знижки для молоді від 12 до 25 років. У період з жовтня до березня в 15 країнах Європи доступна спеціальна знижка на уикенд - від 25 до 30 %. Вартість номера - до 70 євро за ніч.

8.2.Motel 6


(852 готелей, 90132 кімнат у США й Канаді: «Comfortable rooms att lowestt price)
Мережа створена в 1962 році в Санта-Барбарі й до сьогоднішнього часу залишається символом економічного і якісного житла.

Потрібно відзначити, що в цілому економічні готелі Ассог представляють близько 10% цього сегмента на ринку США. Три останніх роки Motel 6 очолює рейтинг готелів ( за результатами опитувань, проведених Shiflet) у категорії якість/ціна.В 2000 році в мережі на 1,1% виросло завантаження, і в той же час доход з розрахунку на кімнату підвищився на 5,2%.

Особливі характеристики Motel 6:


Велика кількість безкоштовних послуг, кабельне й супутникове телебачення, місцеві телефонні дзвінки, ранковий кава.Кімнати для некурящих.

Безкоштовне розміщення дітей до 16 років у кімнаті з батьками.Велика кількість готелів має власний басейн.

8.3. STUDIO 6

(35готелей, 4400 кімнат)
З 1999 року мережа Motel 6 розширила діапазон своєї пропозиції для тієї категорії клієнтів, які планують пробути в готелі щонайменше 6 ночей підряд.

Спектр клієнтури може бути найрізноманітніший - слухачі семінарів і тренінгів, «сині комірці», дрібні бізнесмени, небагаті родини й т.д.

Сьогодні це самостійний бренд, що стає усе більше попу-лярным.

Особливі характеристики Studio 6:

Більші кімнати (28 м2) з обладнаною кухнею, більшої по розмірі робочою площею, кабельне телебачення. Щотижнева зміна білизни й збирання.

8.4. RED ROOF INNS


(300 готелів лише в США,39595 номерів)

Готельна мережа створена в 1972 році в Колумбусі, Огайо, і діє в основному на Середньому Заході, Сході й Півдні країни. Після придбання Ассог котроля над мережею були початі виняткові* зусилля для оптимізації бізнесу Роботу ускладнював той факт, що готелю Red Roof Inns перебували переважно в штатах, де наприкінці 90-их найбільше гостро відчувався спад в економічній активності.

Успішно переборовши важкий період реструктуризації, ланцюг стала стрімко рости.

Особливі зусилля вживають у роботі з великими корпоративними клієнтами - для цього сегмента ринку навесні минулого року запущена нова програма The Redicard Preferred Member Program.

Особливі характеристики Red Roof Inns:

Оновлений номерний фонд і виняткова увага підтримці чистоти.
Велика кількість безкоштовних послуг з урахуванням потреб роботи корпоративних клієнтів місцеві дзвінки, голосова пошта, вхід в Інтернет, ранковий кава, кабельна й супутникове телебачення.

8.5.ЕТАР

(236 готелів, 17 878 номерів, 7 країн: «Modern hotels at budget price»)
Etap Hotel позиціюється в сегменті економічних готелів між Formule 1 й Ibis. Сучасний готель за економічною ціною. До клієнтської бази належить середня ланка відрядних, дрібний бізнес, родини з дітьми.

Дуже популярний в автопутешественников.В 2000 році відкрито 25 нових готелів -у Франції, Німеччині, уперше - у Великобританії, Швейцарії й Ізраїлі.

Особливі характеристики Etap Hotel:


Схожі з Formule 1 принципи роботи стійки. Досить просторі кімнати, які розраховані на трьох чоловік, ванна кімната, кондиціонування повітря.Функціональна сучасного стилю меблі.Безкоштовне розміщення й сніданок для дітей до 12 років, що розміщаються в кімнаті батьків.Безкоштовне паркування машини на охоронюваній площадці готелю.Широкий вибір телепрограм.Середня вартість номера 35-40 євро.

8.6. FORMULE 1


(364 готелів, 27078 кімнат 12 країн :«Sleep well at the lowest cost»).
Цільова група клієнтів у мережі готелів досить широкаі - це робітники, що подорожують у зв'язку із професійною необхідністю, і родини, орієнтовані на мінімальні витрати в подорожі або на відпочинку.

Навіть через п'ятнадцять років з моменту створення ланцюга Formule 1 залишається в повній гармонії зі своєю цільовою групою, додатковий попит на готелі цього типу досить високий, про що свідчить відкриття в 2000 році 10 нових закладів - у Франції, Німеччині, Великобританії, Швеції, Австралії й Швейцарії.

Особливі характеристики Formule 1:

Кімнати обладнані кольоровим телевізором з туалетом і душем на поверхах.
Стійка відкрита для відвідувачів з 6.30 до 10 годин ранку, і з 5 до 10 годин вечора. Іншим часом одержати місце в готелі можна за допомогою електронного автоматичного продажу.Найнижча ціна на кімнати сполучається зі стандартним комфортом і винятковою чистотою номера.

Серед інновацій готелю - установка сонячних панелей у готелях на півдні Франції, що дозволяє забезпечити їхньої потреби.Для постійних клієнтів Formule 1 пропонує картку гостюючи, що дозволяє одержати знижку при оплаті за кімнату (у тому числі й при електронній покупці номера).

Крім того, за кожні 15 куплених ночей клієнтові покладається додаткова безкоштовна ніч на уикенд, знижки в ресторанах Ассог й 15% знижка при оренді автомобілів.

8.7. Suitehotel

(2 готелі у Франції; 239 апартементів:«An original and innovative concept»)
Ця марка є самим свіжим рішенням у ряді готельних продуктів групи. Suitehotel призначений для активної й незалежної публіки, стиль роботи й життя якої припускає постійні переїзди. Ця категорія публіки вимоглива до якості й очікує зустріти в отеленні такого типу весь спектр домашніх зручностей, об'єднаних з можливостями сучасного офісу.

У найближчі кілька років планується створити 50 готелів цього типу в найбільших ділових і політичних центрах Європи. Так, уже в 2001-2002 році відкриють двері 9 Suitehotel у Франції й один в Австрії.

Особливі характеристики Suitehotel:

Suitehotel пропонує всі можливості апартаменту за ціною стандартного готельного номера даної категорії. Кожен номер площею 30 м2 ділиться на зону відпочинку й робочу зону.

Робоча зона обладнана прямою телефонною лінією з голосовою поштою, двома телефонами й доступом в Інтернет.Стиль меблювання створює відчуття максимуму простору. У самому готелі не існує традиційних ресторанів і кімнат для переговорів, оскільки функціональність апартаментів робить їх непотрібними. Крім того, економія площ місць загального користування дозволяє в максимальному ступені знижувати витрати, що позитивно відбивається на ціні апартаментів.Багатофункціональний хол Suitehotel із цілодобово працюючою стійкою, спеціальною зоною для ділових зустрічей, баром і невеликою зоною відпочинку, службою кейтеринга в повному ступені відповідає концепції готелю.У кожному Suitehotel передбачений невеликий фитнесс-центр.

8.8. Novotel


(329 готелів в 54 країнах / 52488 номерів :"A feel-at-home hotel")
Марка Novotel для категорії готелів середнього класу відома з 1967 року. Сьогодні вона no-колишньому популярна, про що свідчить відкриття за останні два роки 46 нових готелів у Європі, Азії, Австралії, Центральній і Південній Америці.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат