На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Управління асортиментом та номенклатурою

Реферати > Маркетинг > Управління асортиментом та номенклатурою

Проводячи аналіз відвантаження та реалізації колісної продукції, слід відзначити ритмічну та стабільну роботу з реалізації коліс упродовж всього року, відсутність різких спадів у реалізації, що у свою чергу, дало можливість нарощувати обсяги виробництва.

Аналіз відвантаження колісної продукції у 2004 році показує, що продовжує спостерігатись ознака сезонності в зміні номенклатури та асортименту. Це виявилось у реалізації коліс до легкових автомобілів – зростання продажу коліс до автомобілів цієї групи у березні-квітні і значний ріст реалізації коліс у вересні-грудні 2004 року. Також треба відзначити значне збільшення обсягів продажу коліс до тракторів та комбайнів у весняний період та зменшення реалізації цих груп у жовтні-грудні.

Як видно з таблиці 2.7, за звітний рік реалізовано 4421914 шт. коліс усіх найменувань, або 122,9% до 2003 року.

Коліс до легкових автомобілів, що займають найбільшу частину в обсязі реалізованої продукції, було відвантажено 3406773 шт. або 120% у порівнянні з 2003 роком.

У 2004 році значно збільшилася реалізація коліс 2103-3101015-02 різних кольорів. Так, було реалізовано 1231785 шт. коліс 2103-3101015-02 білого кольору, що складає 121% по відношенню до 2003 року. У великій мірі це пов’язано зі значним збільшенням закупівлі цих коліс ТОВ “Кременчуцький автоскладальний автозавод” , а також зростанням реалізації вищезазначеної продукції членам Асоціації дилерів ВАТ “КрКЗ”.

Більше, ніж у два рази у 2004 році збільшилась реалізація коліс 2103- 3101015-02 сірого кольору. Цей факт багато в чому пов’язаний зі значним (майже в п’ять разів) збільшенням закупівлі цих коліс для потреб “Луцького автомобільного заводу”.

Спостерігалося значне збільшення реалізації коліс 11021-3101015 та 2108-3101015-06 сірого кольору. Головним фактором такого зростання було збільшення обсягів виробництва на ЗАТ “Запорізький автомобілебудівний завод” (м. Запоріжжя), а також початок виробництва на ЗАТ “ЗАЗ” автомобілів сімейства “ВАЗ-2108” та “ВАЗ-2109”. Також треба відзначити початок постачання на ЗАТ “ЗАЗ” у 2004 році коліс 17-3101015-02 до автомобілів сімейства “Daewoo Lanos”, що може відбитися на значному рості продажу цих коліс у 2005 році.

У 2004 році спостерігалося відчутне зростання реалізації коліс 16-3101015. Ця тенденція пояснюється збільшенням виробництва автомобілів моделі “ВАЗ-2110”, а також грамотною ціновою політикою підприємства.

Позитивним явищем у діяльності ВАТ “КрКЗ” стало виведення на ринок збуту у 2004 році коліс до автомобілів “Ока”. Внаслідок зростання виробництва автомобілів цієї моделі прогнозується зростання попиту на коліс до них, що, за умови правильного вибору цінової політики, може призвести до збільшення обсягів реалізації коліс до “Оки”.

У 2005 році передбачається розпочати виробництво і реалізацію коліс до автомобіля марки “Hyundai” для потреб “Таганрогського автомобільного заводу” та коліс до автомобіля марки “Opel Astra” для потреб ЗАТ “ЗАЗ”, що дасть змогу підприємству закріпитися у цьому перспективному швидкозростаючому сегметі ринку – виробництво коліс до іномарок.

Розглядаючи реалізацію коліс до автомобілів малої вантажопід’ємності, слід відзначити зростання кількості їх реалізації.

Важливою передумовою для такого зростання є збільшення постачання коліс “уазівської” групи на ВАТ “Ульянівський автомобільний завод”. Цей факт пояснюється переходом ВАТ “УАЗ” на виробництво нових моделей автомобілів, що спричинило потребу у розробці нових коліс до цих моделей.

Звертає на себе увагу також значне зростання обсягів реалізації коліс до автомобіля ЗІЛ 5301 “Бичок”, що пов’язано зі збільшенням закупівлі цих коліс Асоціацією дилерів ВАТ “КрКЗ” для постачання на ВАТ “ЗІЛ” (м. Москва), а також для потреб вторинного ринку.

Вдалим рішенням є розробка та виведення на ринок у 2004 році коліс 210-3101015 до автомобіля “Соболь”. Їх було реалізовано 9238 шт. і простежується тенденція до збільшення реалізації цих коліс у наступному році в зв’язку з виробництвом значної кількості автомобілів цієї марки у Російській Федерації.

Коліс до вантажних автомобілів та автобусів у 2004 році було реалізовано на 16% більше, ніж у 2003 році, а до автобусів 502-3101012 було відвантажено на 35% менше, ніж у попередньому році. Це пояснюється двома причинами: зменшенням постачання даних коліс на ТОВ “Лікінський автобус” та у зв’язку з загостренням конкуренції з боку ВАТ “Челябінський дослідний завод” та переходом РУП “МАЗ” (м. Мінськ) на закупівлю у ВАТ “КрКЗ” коліс 502-3101012-02.

Значним добутком в роботі підрозділів підприємства є розробка і виведення на ринок коліс типорозміром 6,00х17,5 для ВАТ “Черкаський автобус” та ЗАТ “Бориспільський автозавод”. Зростання обсягів реалізації коліс до вантажних автомобілів в 2004 році у великій мірі пов’язане зі збільшенням постачання коліс на РУП “МАЗ” (м. Мінськ) – на 7% та на ХК “АвтоКрАЗ” (м. Кременчук) – 2,3 рази.

Слід також відзначити значне зростання реалізації коліс 6510-3101012 та 440-533-3101012, що пов’язане зі збільшенням обсягів виробництва ХК “АвтоКрАЗ”. У 2004 році спостерігався значний ріст реалізації коліс до тракторів, причепів та іншої сільгосптехніки, яких було реалізовано 185870 шт. проти 114061 шт. у 2003 році, тобто зростання склало 63%. Значно зросли обсяги поставок коліс “Мінському тракторному заводу”. Багато в чому це позитивне явище було досягнуто завдяки цілеспрямованій роботі різних підрозділів ВАТ “КрКЗ”, відрядженню працівників різних служб на ВО “МТЗ” для узгодження конструкторських та цінових питань, а також розширення номенклатури колісної продукції. Вітчизняні виробники тракторів також продемонстрували стійкі тенденції зростання попиту на колісну продукцію ВАТ “КрКЗ”. Так, “Харківський тракторний завод” (м. Харків) збільшив обсяги закупівлі коліс на 39%. Поставка коліс “ПМЗ” (м. Дніпропетровськ) склала 7749 шт. проти 5610 шт. у 2003 році, тобто збільшилася на 38%.

Тенденцію до збільшення закупівлі коліс продемонструвало також і ВАТ “Червона Зірка” (м. Кіровоград), якому було відвантажено коліс на 14% більше, ніж у попередньому році.

Майже в два рази зросли обсяги реалізації коліс до тракторних причепів. Цей факт пояснюється двома причинами: значним збільшенням закупівлі ВАТ “Красноярським заводом комбайнів”, а також сприятливою кон’юнктурою ринку, насамперед у Російській Федерації. Цією ж причиною також пояснюється 30% зростання реалізації коліс до тракторів марки “Кіровець”.

Коліс до комбайнів було реалізовано на 55% більше, ніж у 2003 році. Головною причиною такого стрімкого зростання є збільшення обсягів виробництва на комбайнових заводах Російської Федерації – ВАТ “Ростсільмаш” (м. Ростов-на-Дону) та ВАТ “Красноярський завод комбайнів” (м. Красноярськ) й відповідного збільшення закупівлі коліс у ВАТ “КрКЗ”. Особливо слід відзначити початок постачання у 2004 році на замовлення ВАТ “Ростсільмаш” коліс типорозміром DW25Ах26 до комбайну нового класу “Вектор”, яких було поставлено 546 шт.

Значна увага на протязі 2004 року приділялася роботі з дилерами на Україні та на території країн СНД (Асоціація дилерів), що принесло відповідні результати.

Кількість та сума відвантажених дилерам коліс, процент їх участі у загальному обсязі реалізації видно з нижченаведених даних таблиці 2.8.

Таблиця 2.8 - Відвантаження колісної продукції дилерам у 2003-2004 році

Дилери

Кількість, шт.

Частка від загальної кількості реалізації, %

2003 рік

2004 рік

2003 рік

2004 рік

1.

Асоціація дилерів

2266127

2565152

82

80,8

2.

ТзОВ “ІВВА-БЮГ”

195712

303543

7

9,5

3.

ТзОВ “Алекс”

126159

100640

4,5

3,2

4.

ТзОВ “Укравтозапчастина”

84384

68640

3,1

2,2

5.

ТзОВ “ЛЮ-ВАС” (січень-червень 2004 р.)

72918

24153

2,7

0,7

6.

ПП Очеретяна Т.І. та ПВП “Укрпромгеологія” (з грудня 2004 р.)

12369

111614

0,7

3,6

Всього:

2757669

3173742

100

100


Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат