Продовження таблиці 3.1 |
|
1 |
2 |
Персонал |
Освіта, досвід. мотивації, можливості вдосконалення знань працівників. Компенсація зусиль. Кваліфікація провідних спеціалістів. |
Зовнішнє середовище підприємства |
Політика уряду, екологічні обмеження, тенденції розвитку науково-технічного прогресу, економічні ситуації, імпортно-експортна політика, система законів. |
Конкуренція |
Види і методи конкуренції, стратегія і тактика конкурентів, їхня цінова політика, сильні та слабкі сторони, можлива реакція. |
Цілі маркетингу |
Характеристика, конкретність, взаємозв'язок, відповідність цілям фірми, ймовірність досягнення, достатність умов і засобів для їх досягнення. |
Програма маркетингу |
Оптимальність, комплектність, відповідність цілям маркетингу, процедура планування. |
Організація маркетингу |
Раціональність структури, кваліфікація працівників, стимулювання праці, розподіл функцій. |
Продовження таблиці 3.1 |
|
1 |
2 |
Ціни |
Відповідність можливостям споживачів, витратам, конкурентним умовам, державній ціновій політиці. Можлива реакція споживачів на підвищення цін. Політика знижок. |
Товарний рух |
Система каналів розподілу. Посередники. Транспортування і збереження товарів. Управління. Витрати на товарний рух. |
Торгівля |
Кваліфікація торговельного персоналу. Система контролю та оплати праці. Форми та методи торгівлі. Взаємовідносини з посередниками. Витрати на торгівлю. |
Комунікації |
Реклама: форма, методи, носії, витрати, ефективність, програма. Стимулювання збуту: методи, програма, результати. |
Упаковка |
Перейти на сторінку номер: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ![]() ![]() |