На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Організація корекційно – компенсаторної роботи з дітьми, що мають порушення зору

Реферати > Педагогіка > Організація корекційно – компенсаторної роботи з дітьми, що мають порушення зору

ДОДАТОК №3

ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТКА РОЗВИТКУ

ДИТИНИ ..(вікова) ГРУПИ.

Прізвище та ім’я.

Дата народження.

Домашня адреса.

Склад сім’ї.

Домашні умови виховання.

Якими хворобами хворіла дитина.

Зоровий діагноз.

Коли дитина зачислена до спеціальної групи.

Загальний анамнез:

а) від якої вагітності, пологів;

б) характер вагітності;

в) характер пологів;

г) вага і зріст при народженні (норма мінімальна 2 кг 500гр, 46 см);

д) вигодовування до 12 місяців (його характер).

ВИСНОВОК….

Ранній психомоторний розвиток:

а) коли стала утримувати голову (1,5м);

б) коли самостійно дитина сідала (6 – 8 м); ходила (12м);

в) коли з’явився перший зуб (6 – 10м);

г) характер поведінки дитини до року.

Мовний анамнез:

а) гуління (1 – 3м); лепетання (6 – 8м); перші слова (12м); перші висловлювання (2 р.) — під час їх появи і характер;

б) як проходив розвиток мови (стрибково, поступово, з перервами);

в) чи були порушення мови, які, в якому віці;

г) мова дитини на даний час.

Висновки спеціалістів:

а) психоневролог –

б) окуліст —

в) отоларинголог —

г) педіатр — .

ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ

(заповнюється 2 рази на рік: з 1 по 15 вересня і з 1 по 15 червня).

Розвиток предметних дій:

а) утилітарні (самообслуговування);

б) дії з предметами (посуд, іграшки);

в) конструктивний праксис (складання, будування, малювання);

г) оцінюючий характер дій (творчість, охайність, самооцінка).

Рівень розвитку сенсорних еталонів:

а) колір — (називання, впізнавання, співвіднесення, диференціація, фіксація по насиченості, виділення з оточуючого);

б) форма — (впізнавання, називання, співвіднесення, виділення з оточуючого, локалізація, диференціація близьких форм);

в) величина — (співвідношення, словесне позначення, величини, розкладання по зростаючій і назад);

Розвиток просторового сприйняття і орієнтування:

а) оцінка відстані у великому просторі (від себе; від предмета (підготовча гр.));

б) оцінка взаємного положення предметів у просторі (за допомогою прислівників);

в) орієнтування в малому і великому просторі (ліво – право).

Предметне сприйняття:

а) цілісність, диференціювання, виділення окремих ознак;

б) здатність до послідовного опису.

Аналітико-синтетична діяльність:

а) складання цілого з частин (за зразком, зі слів, з допомогою, самостійно, по пам’яті).

Уявлення:

а) на будь-якій групі предметів (намалюй, опиши, що знаєш).

Розвиток зорової уваги:

а) що змінилось?, чого не стало?, чим відрізняється?

Ігрова діяльність:

а) характер гри (разом, окремо) розподіл ролей;

б) інтерес до іграшки, як її використовує;

в) яким ролям надає перевагу.

Навчальна діяльність:

а) чи слухає словесні вказівки, чи керується інструкціями;

б) чи ставить питання при нерозумінні, чи механічно наслідує інших; самооцінка та її адекватність.

Пам’ять:

а) зорова і слухова (10 карток).

Мислення:

а) визначити, з яких частин складається об’єкт;

б) побудуй будинок з геометричних фігур;

в) що зайве?

Особистість:

а) емоції, настрій;

б) чи легко іде на контакт;

в) схильність до агресії;

д) схильність до окремих видів діяльності.

Висновки ППО: (рівень розвитку — І – ІІІ).

ДОДАТОК №4

І сторона

ІНДИВІДУАЛЬНА МОВНА КАРТКА

Вихованця (ки) гр.. "___________"

Прізвище та ім’я __________________, _________________ року народження

Дата обстеження

Вік дитини на момент обстеження

звуковимова

особливості вимови

шиплячі

свистячі

сонорні

інші звуки

інші дефекти

ж ш щ ч

з с ц

р л м н

б п в ф д т г к х й дж дз


Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат