На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Організація корекційно – компенсаторної роботи з дітьми, що мають порушення зору

Реферати > Педагогіка > Організація корекційно – компенсаторної роботи з дітьми, що мають порушення зору

Прізвище та ім’я

Рівень пам’яті

Рівень уваги

Рівень мислення

Відмітка про виконання та результативність

(8 сторінка)

НЕСТЕРЕОСКОПІЧНІ СПОСОБИ СПРИЙНЯТТЯ ПРОСТОРУ

п/п

Прізвище та ім’я

Віддалення

Перекриття

Перспектива

Відмітка про виконання та результативність

Примітка: позначки, що можуть бути використані при заповненні книги:

‘‘ + ,, — правильне виконання

‘‘ -- ,, — невиконане завдання

‘‘ П ,, — помилки при виконанні

‘‘ НП ,, — незначні помилки.

ДОДАТОК № 8

КНИГА

ВЗАЄМОЗВЯ’ЗКУ МІЖ ДЕФЕКТОЛОГОМ І ВИХОВАТЕЛЕМ ГРУПИ.

Дата

Прізвище та ім’я

Завдання для індивідуальної роботи з дітьми в другу половину дня

Відмітка виконання

(як виконано)

Примітка: Завдання даються, виходячи з рівня засвоєння дитиною теми та дидактичних ігор, що знаходяться в корекційних зонах у групах.

Даються також завдання в індивідуальних зошитах з корекційної роботи.

ДОДАТОК № 9

ГРАФІК

РОБОТИ ТИФЛОПЕДАГОГА

На ......—...... навчальний рік.

9.00 — 9.15 — індивідуальні заняття в процесі виконання режимних моментів (1 – 2 заняття)

9.15 — 10.00 — допомога в проведенні групових занять навчального характеру (1 заняття)

10.00 — 11.00 — підгрупові заняття з метою корекції зору (3 – 4 заняття)

11.00 — 12.00 — індивідуальні заняття з метою виправлення та попередження відхилень у розвитку (2 – 3 заняття)

12.00— 13.00 — індивідуальні заняття в процесі виконання режимних

моментів (1 – 2 заняття).

Всього: 10 занять.

Завідуюча дитсадком: /підпис/ М.П.


Використана література:

В.П.Жохов. Реабілітація дітей, хворих на косо-окість та амбліопію. М., 1989.

В.П. Єрмаков, Г.А. Якунін. Розвиток, навчання і виховання дітей з порушеннями зору. М., 1990.

Навчання і виховання дітей з порушеннями зору в дошкільних закладах (методичне керівництво).М., 1978.

Про автора:

Леся Іванівна Чопик — тифлопедагог вищої категорії спеціалізованих груп для дітей з порушеннями зору при дитячому садку № 7 м. Калинівки, Вінницької області. Закінчила Ленінградський Державний Педагогічний Інститут ім. О.І.Герцена, дефектологічний факультет, відділ тифлопедагогіки в 1989 році.


Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат