На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Звіт з технічної практики

Реферати > Технічні науки > Звіт з технічної практики

Зміст

  • Вступ
  • Характеристика функцій основних відділів та служб підприємства
  • Види послуг, які надаються підприємство
  • Види технологічного обладнання на підприємстві
  • Технологічні Характеристика технічного процесу обробки письмової кореспонденції в транзитних об’єкти зв’язку, поштамти ( вузлах поштового зв’язку)
  • Характеристика технологічних процесів на підприємствах
  • Охорона праці на підприємстві
  • Висновок
  • Література

Вступ

Історія виникнення вітчизняної пошти сягає часів Київської Русі, коли в 885 році з’явилася перша згадка про вісника листоношу, який доставляв письмові повідомлення Київському князю Олегу.

У 18 столітті на основних дорогах держави почалися з’являтися спеціальні станції, де гінці обмінювали коней. Пізніше ці станції почали використовуватися для обміну поштою. Економічний розвиток держави сприяв створенню постійно діючого поштового зв’язку.

У 19 столітті з’являється єдина система організації та перевезення пошти. У 1667 році у системі організації поштового зв’язку введено нове поняття «пошта». У 1858 році водяться обіг перші поштові марки.

9 жовтня 1874 в місці Швейцарія відбувся конгрес який об’єднав 189 країн світу. В період між конгресами стосунки між країнами підтримує Адміністративна Рада, яка вибирається у складі 40 країн – членів ВПС, останній конгрес відбувся у місці Пекіні, де була прийнята Пекінська конвенція, офіційною мовою було обрано французку.

У 1918 році виходить декрет про організацію управління поштовим зв’язком. У якому було викладено єдині загальні вимоги, що до приймання, транспортування та вручення поштових відправлень, а також передбачалися умови приймання на роботу працівників зв’язку та їх звільнення. У 30 роках 20 століття з’являється поштова індексація.

До 1994 поштовий зв'язок діяв, як єдина народно господарський комплекс разом з електрозв’язком. Виконання поштових операцій було дуже досить трудомісткім і потребувало великих затрат ручної праці, а рівень автоматизації та механізації не відповідав необхідному рівню.

Нині система поштового зв’язку майже повністю автоматизована, що дозволяє водити нові послуги такі, як електроні перекази, електроні повідомлення, тощо …

Перспектива розвитку зв’язку до 2008 року передбачають:

Забезпечення всіх робочих місці по наданню послуг зв’язку АРМ.

Забезпечення нової зональної системи сортування поштових відправлень.

Створення автоматизованого інформаційного обміну між підприємствами зв’язку .

Перевезення пошти з метою схоронності.

Взаємо зв’язки з зарубіжними країнами. Поштовий зв'язок має велике значення в культурно просвітницькому житті людей, пізнають культуру не тільки своєї держави, а й народів інших держав. За допомогою поштового зв’язку люди могуть навчатися заочно. Поштовий зв'язок надає послуги всіх категорій споживачам якісно.

Головною задачею поштового зв’язку є повне задоволення потреб споживача у послугах зв’язку на основі розвитку мереж поштового зв’язку та застосування новітніх технологій організації виробництва.

Закон України «Про зв'язок» прийнятий Верховною Радою в 1995 році, який встановлюють правові, економічні, організаційні питання діяльності підприємства зв’язку.

Характеристика функцій основних відділів та служб підприємств

Об’єктами поштового зв’язку є :

Поштамт створений в великих містах, обласних центрах. До функцій поштамту входить:

Організація перевезення пошти;

Надання послуг населенню, установам, підприємствам поштового та електрозв’язку;

Обробка вхідної пошти.

Районний вузол зв’язку – це підрозділ об’єднаного типу, який знаходиться в районних центрах та містах обласного походження.

Центри обробки та перевезення пошти – організуються в великих містах. Забезпечує перевезення та обробку транзитних, вихідних та вхідних поштових відправлень.

Центри оброблення переказів та міжнародних розрахунків – це підприємства спеціального типу, є структурними підрозділом поштового зв’язку.

Зональні вузли – здійснюють оброблення вхідних та вихідних відправлень, які проходять між зонами, а також оброблення транзитних поштових відправлень, які надходять з підпорядкованих обласних вузлів.

Документи, якими повинні користуватися працівники зв’язку:

Закон України «Про зв'язок» прийнятий Верховною Радою у 1995 році. Цей закон встановлює правові, економічні, організаційні питання діяльності підприємства зв’язку та визначає відносини між підприємством зв’язку та споживачами.

Документ « Поштові правила» відмінно від старих правил затверджених міністерством зв’язку СРСР від 13.03.1984 вони складалися з 2 частин:

1 частина Загальна частина – в ній викладаються основні положення прийому та видача поштових відправлень.

2 частина Технологічна – в ній викладається правила прийому, обробки та вручення поштових відправлень.

Нормативні документи, що регламентують функції робітника:

Правила перевезення пошти;

Правила надання послуг;

Інструкція по видачі пенсії;

Діючи накази.

Види послуг, які надаються підприємством

Послуги – це результати безпосередньої взаємодії виконавця і споживача та внутрішньої діяльності виконавця, щодо задоволення потреб споживача. Сьогодні Укрпошта надає населенню, організаціям понад 70 видів послуг, які поділяються:

Основні – до них відносяться послуги приймання, обробки, перевезення та вручення всіх видів поштових відправлень;

Факультативні – передбачають додатковий сервіс надання послуг поштового зв’язку, пересилання та перекази шляхами електоро зв’язку, кур’єрська пошта, розвиток EMS ( Міжнародна прискорена пошта ).

Додатково передбачається:

Упаковка поштових відправлень;

Доставка до дому пошти;

Написання адрес.

До письмової кореспонденції відносяться:

поштові картки;

листи;

секограми;

бандеролі;

посилки.

Прийом листів здійсняється від відправників 3 способами:

виймання листів зовнішніх поштових скриньок;

міською службовою поштою;

безпосередньо у відділені зв’язку ( рекомендовані і відправлення з оголошеною цінністю).

Найбільш зручним для клієнтів є відправка листів – поштові скриньки, але існують недоліки такого способу збору письмової кореспонденції:

Деформація листів при вивантажені їх з поштових скриньок.

Деформація листів при перевантажені.

Вся письмова кореспонденція яка надійшла до об’єкту поштового зв’язку розсортовується по групам і розрядам.

До категорії відносяться: прості і рекомендовані.

До розрядів відносяться: службові, військові, урядові, іногородні, місцеві, міжнародні.

Кожна відсортована група упаковується в окремий постпакет і приписується до Ф.11. Прости листи зазначаються загальною кількістю, а рекомендовані по вихідним номерам зазначеному у касовому чеку або на кв. Ф.1, що видається відправнику. Постпакети складаються у мішки з приписом до зведеного реєстру, мішки запаковуються під перев’язь і заповнюється ярлик у якому зазначається підприємство зв’язку на адресу якого відправляється пошта, підпис особи яка зароблювала мішок та календарний штемпель. Мішки з поштою відправляються з відділення зв’язку до вузлових підприємств зв’язку, а з них на зовнішній транспорт.

Прості листи, бандеролі, поштові картки та секограми доставляються адресатам листоношами в поштову скриньку. Рекомендовані поштові відправлення вручаються адресатам під розпис в книзі Ф.8 . Рекомендована кореспонденція може бути вручена одержувачу або членам його сім’ї чи уповноваженій особі при умові, що не стоїть відмітка «особисто», якщо адресата немає дома йому залишається повідомлення Ф. 22 ( де зазначається адреса та час роботи відділення) про надходження йому рекомендованого поштового відправлення.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат