На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Складання і виконання кошторисів та звітів

Реферати > Бухгалтерський облік, оподаткування > Складання і виконання кошторисів та звітів

[1] Фінансування НПО в Україні. Аналітичне дослідження. – Ін-т громадянського суспільства. К.: 2005. С. 32
[2] Дослідження Українського жіночого клубу. К: 2004.
[3] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 1.22
[4] Цивільний кодекс України, ст. 727-730
[5] Закон України "Про благодійництво та благодійні організації" № 531 від 16.09.1997 р., ст. 19 та 22
[6] Там же, ст. 1
[7] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 1.23
[8] Це стосується і перспектив застосування в Україні поширених у країнах Центральної і Східної Європи норм про так звану "1% філантропію". Вона передбачає відрахування органами податкової служби – за бажанням фізичної особи - певного відсотка від суми податку з доходів цієї особи на користь суспільно-корисних організацій, визначених законом. Отже, в Україні, за ставки податку 13% на пересічну річну платню до 2400 євро на рік, застосування подібної норми навіть 30% платників податку дозволить додатково залучити до 20 млн. євро на рік. Ця оцінка є оптимістичною, бо не враховано неоподатковані мінімуми та інші податкові пільги, що зменшать суму внесків, а також витрати на адміністрування податку. Втім, навіть тоді очікуваний доход становитиме менше 5% задекларованих у 2004 році доходів українських ОГС від фандрейзингу.
[9] Цивільний кодекс України, ст. 904
[10] Положення про волонтерську діяльність у сфері соціальних послуг, Постанова КМУ №1895 від 10.12.2003 р.
[11] Цивільний кодекс України, ст. 83, ст. 1216-1308
[12] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 5.2.2
[13] Так, компанія з річним прибутком у 5 тис. грн. має сплатити наразі 25% (1250 грн.) як податок на прибуток, а вже з чистого прибутку може сплатити внесок у 1000 грн. Щоб ця компанія включила внесок у 1000 грн. у свої валові витрати, їй треба декларувати прибуток у 20 тис. грн. і сплатити, отже, податок у 4750 грн., тобто вчетверо більше, ніж без застосування указаної "пільги" на суму 5% прибутку!
З урахуванням "пільги" у 2-5% це еквівалентно податку на пожертви за ставкою 80-90%.
[14] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 5.2.17
[15] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 7.11.13
[16] Закон України "Про благодійництво та благодійні організації" № 531 від 16.09.1997 р., ст. 20
[17] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 1.22.2
[18] Закон України "Про податок з доходів фізичних осіб" № 889 від 22.05.2003 р., п. 9.7.4
[19] Господарський кодекс України, ст.
[20] Указ Президента України № 727 від 03.07.1998 р. "Про спрощену систему звітності, оподаткування суб’єктів малого підприємництва", п. 7
[21] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 7.11.13
[22] Цивільний кодекс України, ст. 86.
[23] Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.1994 р., п. 7.20, п. 16.10
[24] Фінансування НПО в Україні. Аналітичне дослідження. – Ін-т громадянського суспільства. К.: 2005. С. 32
[25] Інформаційні матеріали про роботу Кабінету Міністрів України за дев’ять місяців 2005 року. К.: 2005. С. 71
[26] Закон України "Про закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" № 1490 від 20.02.2000 р., ст. 2
[27] Матеріали Конференції проекту UCAN з громадської філантропії – Київ, 21-22 червня 2005 р.
[28] Так, у багатьох країнах органи казначейства оплачують цільові або спеціальні боргові зобов’язання, які у рамках державних стандартів або нормативів одержують бенефіціари або їхні законні представники (як-от батьки школярів або опікуни дітей-сиріт), які самостійно обирають бюджетну установу, ОГС або бізнес-компанію, яка фактично надає послуги. Це значною мірою розв’язує і проблему доброчесної конкуренції серед ОГС і бізнес-компаній, а також прозорості бюджетного фінансування державних стандартів і програм у цілому.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат