На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Страхування в Україні – на прикладі НАСК „ОРАНТА„

Реферати > Страхування > Страхування в Україні – на прикладі НАСК „ОРАНТА„

Зміст

1. Чому вибрано обєктом дослідження НАСК „ОРАНТА„

2. Хакактеристика НАСК „ОРАНТА”

3. Основні види діяльності НАСК „ОРАНТА„

4. Місце НАСК„ОРАНТА„ на страховому ринку України.

5. Основні економічні показники діяльності НАСК „ОРАНТА„ їх

аналіз.

6. Висновки

7. Список використаної літератури

8. Додатки

1. Чому вибрано обєктом дослідження

НАСК „ОРАНТА„

У своїй роботі об’єктом дослідження я вибрала найпотужнішу та найвідомішу НаціональнуАкціонерну Страхову Компанію „ОРАНТА”. Вибрана ця компанія тому що, про неї описується у багатьох перілдичних виданнях, вона приймає участь у багатьох брендах, та й населення нашої держави більш знає про діяльність НАСК „ОРАНТА” із всіх страхових фірм, що існують на страховому ринку.

На сьогодні НАСК «Оранта» — це потужна організація, яка має найбільші в країні агентську та представницьку мережу. Вона налічує більше 9 тис. страхових агентів, 633 представництва, в т.ч. 28 обласних дирекцій і 605 філій, агенцій і відділень по всій Україні. Це забезпечує виняткову доступність страхових послуг найширшим верствам населення.

З 1993 р. компанія дістала свою теперішню назву — «Оранта», чистий символ віри і любові, всього того, що оберігає нас у цьому житті. Ім'я зобов'язує, накладає додаткову відповідальність. За ці роки страховики жодного разу не зрадили його, забезпечивши високий авторитет торгової марки компанії на страховому ринку, заснований на якісному клієнт-орієнтованому сервісі. А гарантованість страхового відшкодування за страховим випадком вже давно є візитною карткою НАСК «Оранта». Працівники компанії намагаються підтримувати конкурентність умов страхування: це стосується і тарифів, і гарантій, і загальних умов. До того ж розгалужена представницька й агентська мережа, а це 548 представництв у всіх регіонах України, робить пропоновані «Орантою» послуги фізично доступними у будь-якому куточку нашої держави. Взагалі регіональна структура НАСК «Оранта» — унікальна не лише серед операторів страхового ринку, а й серед національних компаній. I тут сповна використовують цей потужний маркетинговий ресурс, докладаючи чимало зусиль для його збереження та дальшого розвитку, а це і технологічна модернізація підрозділів, і забезпечення високопрофесійними кадрами, і оперативний адміністративний та фінансовий контроль тощо. Адже якість послуг компанії має бути однаково високою незалежно від того, де розташований структурний підрозділ — у столиці чи районному центрі. Ім’я зобов'язує. До речі, якраз з ім'ям і пов'язані деякі непорозуміння в регіонах. Справа в тому, що 1994 році зі складу НАСК «Оранта» було виведено підрозділи у Дніпропетровській, Донецькій, 3апорізькій, Луганській областях та Криму з тим, щоб потім увести їх до складу єдиної холдингової компанії. Холдинг так і залишився в проектах, а колишні представництва набули абсолютної незалежності від Національної акціонерної страхової компанії з іншими приватними власниками. Але назва збереглася, вводячи в оману клієнтів і навіть деяких представників влади. Уже траплялися непоодинокі випадки, коли претензії до таких регіональних компаній пред'являли в НАСК «Оранта». Не сприяє така ситуація й подальшому розвитку Національної компанії, яка намагається зміцнити свої позиції у цих регіонах. Тому минулого року було розпочато низку судових процесів щодо припинення використання іншими компаніями у господарському обігу словесного елемента «Оранта». Активніша, динамічніша маркетингова політика, яку НАСК «Оранта» веде останнім часом, викликана й тими змінами, які відбуваються в реформуванні відносин власності: нині 50% та одна акція компанії залишаються у держави як стратегічного власника. а 28% продано «Укрсоцбанку», який виграв тендер на придбання пакета акцій. Це призвело до того, що повністю було змінено менеджмент, відбулися кадрові перестановки не тільки на рівні правління, але дуже суттєво відновлено й апарат головного офісу, проведено заміни в регіональних представництвах. Прийшли нові люди, здатні, використовуючи весь позитивний досвід попередників, вивести роботу компанії на сучасний рівень, працювати динамічніше, професійніше.

2. Хакактеристика НАСК „ОРАНТА„

Немає бізнесу без труднощів, але впевненість у тому, що можливі збитки завжди будуть відшкодовані, допомагає спокійно і розсудливо вирішувати інші проблеми. В співпраці з НАСК «Оранта» така впевненість гарантована, крім високого рівня показників, ще й позитивним досвідом сумісної роботи. Співпрацю саме з НАСК «Оранта» можна розглядати як зразок партнерських відносин між страховиком ті страхувальником.

Для багатьох сільчан підсобне господарство набуває все більшої ваги. Власні картопля, овочі, деяка худобина ніби дають надію міцніше триматися сім’ї у сьогоденні. У багатьох, окрім поросят, птаства почали з'являтися і корови. Молоко власне, сметана, ніколи зайвими не бувають. Варто мабуть, зауважити, що майно у багатьох селян застраховане постійно. А тут ще пропонують застрахувати й корівчину.

Компанія продовжує твердо стояти на позиціях виключного дотримання законодавства, чесності та порядності у відношенні до своїх клієнтів та продовжує роботу з інтенсифікації свого розвитку, активно реалізуючі всі наявні ресурси.

Але правдивіше за всі показники про НАСК «Оранта» кажуть клієнти. Протягом 2004 року структурними підрозділами Компанії укладено близько 14,5 млн. договорів страхування.

НАСК «Оранта» по праву є народною страховою компанією. Як показали незалежні дослідження, НАСК «Оранта» є лідером в Україні за рівнем обізнаності населення про торгову марку. За результатами першого півріччя 2005 р. НАСК „Оранта" стала переможцем рейтингу ефективності торгових марок „Гвардія брендів".

Компанія зберігає та примножує багатий унікальний досвід, надбаний протягом більш ніж 80 років кропіткої праці та щиро вдячна всім своїм клієнтам, які вже стали або стануть членами великої сім’ї — «Оранта».

НАСК «Оранта» пропонує ринку понад 50 видів страхування, які задовольняють потреби практично всіх категорій клієнтів. Маючи такий широкий спектр страхових послуг, уже можна говорити про ту омріяну «соломку», яку хотілося б постелити на місця можливого падіння. I чим більший ризик у тій чи тій сфері, тим популярнішим стає відповідний вид страхування серед клієнтів. Спеціалісти НАСК «Оранта», наприклад, відзначають великий попит на такі послуги, як автотранспортне страхування фізичних та юридичних осіб, страхування рухомого та нерухомого майна юридичних осіб, великої рогатої худоби. Клієнти, власне, самі зацікавлені в страховому захисті, і переконувати їх у його необхідності особливо не доводиться. Але попит на інші види страхування, як то медичне страхування, страхування від нещасного випадку, добровільне страхування професійної та громадянської відповідальності, відповідальності за якість продуктів та послуг досить посередній, і зовсім не з причини їх неактуальності на ринку, а через низьку платоспроможність населення. I все ж загальний рівень попиту на страхові послуги в Україні останніми роками відчутно зростає (30-40% щорічно): стабілізується ситуація в суспільстві, економіці, зростають доходи громадян, а отже з'являється й необхідність убезпечити себе від різних неприємностей. Активно розвивають страховий ринок і самі страховики.

НАСК «Оранта» ініціювала внесення нових професійних назв у сфері страхування до державного класифікатора професій, а саме: «Менеджер (управитель) із страхування»,«Експерт — консультант із страхування». На сьогоднішній день разом з науково-дослідним інститутом соціально-трудових відносин розроблені та узгоджені з Лігою страхових організацій України проекти кваліфікаційних характеристик вищезазначених професій, які проходять експертизу у Міністерстві праці та соціальної політики України. Це дозволить стандартизовані страхові продукти поширювати через страхових агентів з невеликим досвідом роботи, та мінімальною кваліфікацією. Складними, нестандартними ризиками зможуть займатися менеджери та консультанти із страхування, які володіють спеціальними знаннями та певним досвідом. В Україні інститут страхового посередництва є поки що новим і не дуже широко розповсюдженим феноменом. Але ми впевнені, що майбутнє страхування за розвинутим ринком професійних страхових посередників.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат