На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Розробка комплексу маркетингу ТзОВ “Старе місто”

Реферати > Маркетинг > Розробка комплексу маркетингу ТзОВ “Старе місто”

Зміст

Вступ… .

Аналіз ринкових можливостей

і вибір цільових сегментів

1. Обгрунтування вибору потреби .

2. Класифікація потреби за матрицею індивідуальних

потреб .

3. Оцінка мікро- і макросередовища фірми

4. Мета та місія організації .

5. Торгове ім’я та назва фірми .

6. Сегментування ринку .

7. Позиціонування товару .

8. Результати та аналіз проведеного маркетингового

дослідження

9. Реклама .

Організація збуту продукції

Висновки…

Список літератури… .

Вступ

Коньяк… Світ несподіваних відчуттів і душевної гармонії.

Великому Жану-Полю Камю належить геніальна фраза: „Виготовити чудовий коньяк легко. Все, що для цього потрібно, – прадід, дід і батько, які віддали цій справі все своє життя”.

Як відчути істинну насолоду, яка прихована у коньяку?

Відповідь на це запитання своєю діяльністю намагається дати нова фірма Старе місто. Ми молоде підприємство, що відносно недавно функціонує на ринку, але вже здобуло прихильність певного кола споживачів на вітчизняному ринку.

Будь – яка фірма, що прагне бути попереду своїх конкурентів, повинна постійно дбати про відмінну і незмінну якість свого товару, урізноманітнення продукції. Наша фірма прийняла рішення внести приємні зміни для споживача за рахунок впровадження на ринок нового коньяку, який містить унікалі сорти винограду.

Ретельно проаналізувавши ринкові можливості нашого підприємства на даному етапі розвитку, розробивши новий товар, визначивши його оптимальну ціну та організацію збуту, а також сформувавши системи маркетингових комунікацій, для просування нового коньяку та постійного нагадування про вже існуючі, ми розраховуємо отримати достатні прибутки для розширення нашої діяльності та виходу на ринки інших країн.

Наше підприємство намагається задовільнити естетичні смаки споживачів, які є необмеженими, тому навіть за наявності великої кількості конкурентів на ринку, наш товар, ми сподіваємось, знайде свого споживача.

Історія шляхетного коньяку налічує чотири століття і рясніє знаменитими іменами. Однак сьогодні він став демократичнішим, відкритим для усіх, хто цікавиться класикою алкоголю.

Якщо ви бажаєте доторкнутися до вікових традицій виготовлення цього напою, зрозуміти його суть, якщо шукаєте оксамитовий виноградний смак, то коньяки “Старе місто” – оптимальний варіант.

Безумовно, цей напій призначений для людей, які вміють насолоджуватися життям, цінують хвилини дозвілля і дружнього спілкування. Тому коньяк – у центрі уваги, і на святкових вечірках, і на посиденьках нерозлучних друзів.

Коньяк вважають королем напоїв, і головні перлини його “корони” – багатий букет, складна технологія приготування, дотримання канонів виробничого мистецтва.

Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових сегментів

1. Обгрунтування вибору потреби

Результати ринкових досліджень, проведені маркетинговою фірмою показали, що на даний час на Західній Україні існує потреба в смачному та якісному коньяку. Тому ми створили своє підприємство, яке буде займатися виробництвом коньяків.

Відкриття даного підприємства є доцільним, оскільки на Західній Україні немає жодної фірми, яка б займалась аналогічним виробництвом. Населення купує коньяк Одеського заводу, Ужгородський, "Десну", "Коктебель", "Ай-Петрі", "Таврія", київської фірми “Гетьман”. Ще одна перевага в тому, що є близкість до ринків збуту, а це зменшить транспортні витрати, витрати на рекламу, контроль на ринку, що в кінцевому результаті позитивно відзначиться на ціні товару.

Група маркетологів, що працюють на ТзОВ "Старе місто” переконані в конкурентоспроможності нашого товару і швидкій ліквідності його, завдяки високій якості, неповторному та вишуканому смаку, відповідному вигляді та упаковці,.

Збут товару планується організувати через власну торгову сітку, яка дозволить забезпечити відповідний контроль над реалізацією товару, швидкому його просуванню.

2. Класифікація потреби за матрицеюіндивідуальних потреб

Для ширшої класифікації незадоволеної потреби було вико­ристано матрицю класифікації індивідуальних потреб, на основі чого було зроблено такі висновки:

1. По ієрархії потреб

Цю потребу можна віднести до соціальних, адже коньяк є певним самовираженням і підлягає схваленню певною соціальною групою.

1. Фактори, які впливають на формування цієї потреби

До таких факторів належить фінансовий стан споживачів: не завжди вони дозволяють собі купити коньяк; вікові - зрозуміло, що діти його не купуватимуть, оскільки це алкогольний напій .

3. По часовим параметрам

Цю потребу можна віднести до поточної і до перспективної, бо коньяк питимуть завжди і без нього рідко обходяться при організації святкових заходів(вечірки, День народження, тощо).

4. За принципом задоволення

Ця потреба задовільняється товарами, оскільки наша фірма випускає коньяки на будь-який смак.

5. За чіткістю переводу в характерний товар або послугу

Ця потреба є невизначеною.

6. За ступенем принципового задоволення

Ця потреба задоволена не повністю, тому що коньяк не часто п’ють, через те, що цей напій є „серйозним” та не з дешевих .

7. За масовістю розповсюдження

Ця потреба класифікується за соціальною ознакою, зокрема: по доходу, бо не кожен зможе собі дозволити придбати часто коньяк, та й по різноманітності смаків, адже не всі віддають перевагу йому перед іншими алкогольними напоями.

8. По еластичності

Цей товар є еластичним.

9. За природою виникнення

Потреба в коньку не є основною.

10. За суспільною думкою

Цю потребу відносять до соціально-нейтральної.

11. За глибиною проникнення у суспільну свідомість

Ця потреба є усвідомлена всією потенційною соціальною групою це люди, які не увляють свята без коньяку; та частково свідомою, адже людину завжди можна в чомусь переконати під впливом реклами, тощо.

12. За ступенем поточної необхідності

Відноситься до нормального ступеня.

13. За причиною виникнення

Ця потреба належить до привитих традицією та рекламою потреб. Але може розглядатись і як природна.

14. За часовими параметрами споживання Ця потреба може розглядатись як задоволення одиничне.

15. За свободою задоволення

За цим параметром цю потребу відносять до задоволення і вільного ступеня.

16.За широтою проникнення в різні сфери життя

Ця потреба не є полісферною, тому що на футбольному матчі чи з друзями в лазні краще пити пиво.

17. За специфікою задоволення

Ця потреба є сегментованою, лише певний сегмент ринку буде задоволений цією продукцією.

18. За характером бар'єрів задоволення потреб

Ця потреба є психологічною та соціально обумовленою.

3. Оцінка мікро- і макросередовища фірми

Характеристика маркетингового середовища

Концепція маркетингу фірми „Старе місто” полягає в тому, що основним об’єктом уваги є задоволення потреб цільової групи споживачів-любителів коньяку, а прибуток підприємство отримує завдяки досягненню і підтримці їх задоволеності. Дана концепція переключає увагу дослідження і виробництва з товару на його споживача. Це зовсім не означає, що підприємство заперечило і відкинуло всі інші концепції (концепцію удосконалення виробництва, удосконалення товару, інтенсифікації),адже без ретельного врахування та використання їх переваг виробництво і збут занепадатимуть, але в даному випадку вони підпорядковуються потребам і інтересам споживача. Основа концепції маркетингу – задоволення потреб покупців є пріоритетною метою фірми як найкращий засіб досягнення її цілей. Головним принципом є знання і розуміння потреб й особливостей використання товарів потенційними покупцями.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат