На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Готель «Коломия»

Реферати > Менеджмент > Готель «Коломия»

Ресторанне господарство створює умови для досягнення суспільних цілей розвитку туризму. У ресторанах зустрічаються та знайомляться люди з різних країн, тут створюється сприятливе оточення для взаєморозуміння, корисних, ділових контактів, розвитку громадського та культурного життя.

Ресторанне господарство отримує значну частку доходів як від внутрішнього, так і міжнародного туризму, активізує валютні надходження, створює умови для «експорту» послуг і входження їх до міжнародного ринку. До того ж, «експорт» послуг здійснюється на досить вигідних умовах тому, що він не пов'язаний з транспортними витратами.

У ресторанному господарстві зосереджена значна частина матеріально-технічної бази туристичної індустрії. Від якості будівництва, рівня устаткування й обладнання, різноманітності її типів істотно залежить ступінь комплексного обслуговування та задоволення потреб туристів у різних туристичних районах країни.

Діяльність підприємств ресторанного господарства, що задовольняють потреби туристів, значною мірою пов'язана зі зміною потоку відпочиваючих у курортних і туристичних центрах. У залежності від режиму ( підприємства ресторанного господарства поділяються на цілорічні -зонні, а за організацією слід розрізняти закриті, відкриті та змішані [10,с.77].

Закрита форма організації ресторанного господарства характеру підприємств організованого відпочинку (санаторії, будинки відпочинку, турбази та ін.), де відпочиваючі одержують повний комплекс (чотирьохразове чи триразове) харчування.

Однією з форм підприємств ресторанного господарства, що сприяє кращому пізнанню традицій і культури країни перебування, є етнографічні ресторани та кафе, тобто такі, де національні особливості проявляються в інтер'єрі, одязі офіціантів, репертуарі оркестру і, саме головне, в асорти­менті страв і напоїв. Такі ресторани, як правило, відвідує більший контин­гент туристів.

Створюючи в Україні індустрію туризму, намагаючись гідно увійти до міжнародного ринку туристичних послуг, необхідно реконструювати діючі, будувати нові сучасні підприємства ресторанного господарства, здатні конкурувати з кращими ресторанами світу, завоювати авторитет і популярність [1,с.299].

На сьогодні в Україні немало ресторанів такого рівня. Прикладом можуть слугувати ресторани готельного комплексу «Київська Русь» (м. Київ), що за європейською класифікацією відповідає вимогам, що становляться до готелів «****». Тільки в готелі «Київський» працює три ресторани («Європейський», «Польський», «Український») з відповідною кухнею.

Розділ ІІ. Готель «Коломия» в системі готельного господарства України

2.1 Загальна характеристика підприємства

Коломия - важливий культурний і духовний осередок краю. Скарбницею народних промислів є Коломийський музей народного мистецтва Гуцульщини і Покуття імені Є.Кобринського, унікальний музей "Писанка".

Основні туристичні маршрути з Заходу на Схід проходять через Коломию - культурно-мистецький центр краю з багатою iсторiєю. Археологiчнi знахiдки разом з пiсенними джерелами засвiдчують, що Коломия належить до найдавнiших галицьких мiст. Перша лiтописна згадка про неї є в Галицько-Волинському лiтописi вiд 1241 р. Вузол залiзничних і автомобiльних шляхiв Коломиї рiвновiддалений вiд таких перлин Карпатського краю, як Шешори, Косiв, Яремча, Верховина, Ворохта, Чернiвцi, Манява, від найбiльшого в Украiнi гiрськолижного курорту - "Буковель", та г. Говерла - найвищої в Украiнi [14].

Готель «Коломия» відкрився в 2006 році.

Готель "Коломия" - розташований в самому центрі міста Коломия, біля славнозвісного музею "Писанка". В готелі на відпочиваючих чекають одно і двокiмнатнi номери з комфортабельними меблями, в кожному номері є простора ванна кімната. Затишний інтер'єр, національна кухня, багатомовний сервіс (англійська, німецька, французька, польська, російська) надають можливість приємно відпочити [14].

Для бажаючих провести час в Карпатах готель «Коломия» пропонує групові та iндивiдуальнi тури у супроводі квалiфiкованого гіда (на сьогодні - це біля 20 рiзноманiтних программ для активного, культурно-пiзнавального, оздоровчого i iнших видiв вiдпочинку). Вас зачарують звуки цимбалів i трембіт серед величі гір, цiлющi джерельні води, справжні гуцульські страви, зустрічі з пастухами, шум швидкоплинних річок i вічнозелених лiсiв, печери, підйоми i спуски по скелях, переправи через гiрськi ріки… Адреса готелю «Коломия»:

м.Коломия, Івaно-Франківська обл.

проспект Чорновола 26

+38(03433)50343

+38(03433)25733

[email protected]

1_1_1.JPG

Наказом Держстандарту Украïни №99 вiд 4 березня 1996 р. ГОСТ 28681.4-95. “Туристсько-екскурсiйно обслуговування. Класифiкацiï готелей “ був введений в дiю в Украïнi з 1 сiчня 1997р. ГОСТ встановлює класифiкацiю готелей рiзних органiзацiйно правових форм мiсткiстю не менше 10 номерiв. Класифiкацiя не розповсюджується на будинки i примiщення, якi здаються в найм для проживання.

На території готелю розташована відкрита автостоянка з цілодобовою охороною. Навколишня територія і сам готель освітлюється цілодобово. Особливо яскравим є освітлення в період новорічних та Різдвяних свят.

Готель має власну систему водопостачання, автономне опалення, що забезпечує наявність гарячої води цілодобово. Цілодобове кондиціювання повітря в усіх приміщеннях. Внутрішнє радіоповідомлення в кожному номері.

Готель забезпечує своїх клієнтам внутрішній телефонний зв'язок, міський та наявність міжнародного обслуговування зв'язку фірмою "Утел", а також мобільний зв'язок [14].

До послуг туристів та гостей міста в готелі є інформаційно-туристична агенція, де пропонують організацію групових та індивідуальних поїздок по Карпатському регіону і за кордон. Можна замовити екскурсійне обслуговування, послуги гіда.

З транспортних послуг слід відмітити наявність транспорту, обслуговування екскурсійним автобусом, замовлення квитків на транспорт.

Банківські послуги: наявність банкомату, пункту обміну валюти.

За наявності такої матеріально—технічної бази та сервісного обслуговування готель "Коломия" поки що надає своїм клієнтам послуги середнього рівня комфорту [14].

Всі приміщення готелю "Коломия" можна розділити на чотири основні групи: житлові, адміністративні, обслуговуючі, підсобні.

До першої групи відносяться номери всіх категорій і безпосередньо зв'язані з ними побутові приміщення.

До другої групи - вестибюль і прилеглі до нього приміщення та комунікації, контора дирекції і інші адміністративні приміщення.

До третьої групи входять: приміщення загального призначення і загального користування (конференц-зал, вітальні), приміщення підприємств, які надають послуги (перукарня, обмін валют, ресторани, бар, торгові точки).

До четвертої групи відносяться: господарські і складські приміщення (білизняні і пральні, кладові, склади, машинні відділення, бойлерна та ін.).

Адміністративні, житлові приміщення і приміщення загального призначення знаходяться в різних рівнях і однакових об'ємах.

Організаційна складність правильного взаємозв'язку між різними типами приміщень заключається в тому, що проживаючий на поверсі не повинен бачити роботу обслуговуючого персоналу, а тільки користуватися результатами цієї роботи.

Основною частиною готелю являється група житлових приміщень (номерів), а також безпосередньо зв'язані з ними допоміжні і службові приміщення.

До допоміжних приміщень житлової групи готелю відносяться коридори, поверхові холли і вітальні.

Чим вищий рівень комфорту готелю, більша вмістимість, тим більше різних приміщень входить в склад готелю і тим більш складну функціональну структуру має даний готель.

Функціональні схеми є різноманітні. Вони враховують різні складні технологічні процеси, які проходять при експлуатації будівлі, дотримання яких необхідне для правильної експлуатації будівлі.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат