На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Готель «Коломия»

Реферати > Менеджмент > Готель «Коломия»

Найпростіша функціональна схема готелю включає в себе розміщення основних технологічних зв'язків.

В готелі "Коломия" існує два функціональні зв'язки: одинарний і зворотній.

Одинарні зв'язки існують між приміщеннями, які не зв'язані між собою, а зворотні - між приміщеннями, які зв'язані між собою.

Знайомство з спорудою готелю починається з вестибюлю, в якому знаходяться різні приміщення громадського призначення по обслуговуванню проживаючих.

Вестибюль є центром, який зв'язує всі основні групи готельних приміщень. Головний вхід в вестибюль має двійний дамбур. Вестибюль готелю "Коломия" є просторим та добре освітленим. Вхід до ресторану - справа, до бару ресторану - зліва. Зліва від входу знаходиться стійка портьє, оснащена комп'ютером та зв'язком "Утел" 3 протилежного від входу боку знаходиться гардероб. Поки що в гардеробі відсутня гардеробна стійка. Враховуючи те, що на даний момент в вестибюльній групі приміщень проводиться повна реконструкція, структура приміщень вестибюльної групи не може бути показана в повному об'ємі.

Приміщення вестибюльної групи є монопростором основного технологічного процесу виробництва готельних послуг, їх планувальна організація визначається наявністю одного великого планувального елемента і кількох малих планувальних елементів.

Монопростір приміщень вестибюльної групи визначається двома робочими зонами: контактною і неконтактною.

Контактна зона визначає умови "зустріч - проводи", що впливають на настрій гостя. Саме ця зона створює перше враження про умови гостинності, в цю зону звертається гість, коли в нього виникають проблеми.

Функції контактної зони включають функції касира (рахунки, обмін валют), портьє (реєстрацію і виписка гостей), інформаційної служби (видача ключів, пошта, інформація).

Функціями неконтактної служби є служби резервування, комутатора, менеджера.

Рівень комфорту характеризується правильною функціональною організацією приміщень вестибюльної групи і оцінюється такими умовами: взаємним розміщенням вертикальних комунікацій і входу; взаємним розміщенням основних зон вестибюля і входу в готель; функціональним зв'язком між зонами і приміщеннями вестибюльної групи, що має виключати перетинання людських потоків.

Планувальна організація зони роботи відбувається за такими схемами: фронтальна, поздовжня, концентрична.

В готелі "Коломия" планувальна організація зони роботи в вестибюлі відбувається за концентричною схемою. Це схема характеризується тристороннім розміщенням функціональних зон, компактністю, що забезпечує зручності в орієнтації [14].

Архітектурно-планувальне рішення житлових поверхів залежить від архітектури самої будівлі, від конфігурації будівлі, поверховості і об'ємно-планувального рішення житлових поверхів.

Житловий поверх є основним монопростором і ядром просторової структури, що відповідає основному технологічному процесу споживання готельних послуг - технологічному процесу приймання і розміщення, що забезпечує додаткові умови комфорту в просторах споживання і виробництва. Допоміжним монопростором є простір технічного поверху і споживання готельних послуг [14].

2.2. Технологія готельних послуг

Основними технологічними складовими є технологічні процеси, що включають технологічні цикли, технологічні операції та технологічні елементи.

Усі технологічні процеси готелю "Коломия" поділяють на основні, допоміжні і обслуговуючі [14].

Основний технологічний процес відповідає основній функції досліджуваного виробництва: готельне підприємство надає "дах".

Допоміжні технологічні процеси забезпечують умови, необхідні для здійснення основних процесів: контроль за технологічним і естетичним станом устаткування і помешкань, їхнє обслуговування і ремонт.

Обслуговуючі технологічні процеси пов'язані з експлуатацією устаткування і приміщень (прибирання, чищення), збереження і переміщення сировини, матеріалів, напівфабрикатів, готової продукції. Вони здійснюються в готелі "Коломия" складськими, транспортними, інженерно-технічними службами. До обслуговуючих процесів належать соціальні послуги, надані працівникам на даному підприємстві.

Допоміжні і обслуговуючі технологічні процеси можуть бути виконані іншими спеціалізованими підприємствами, для яких ці процеси є основними. Спеціалізація веде до зниження затратності підприємства, до підвищення якості обслуговування. Організація такої технології вигідна для невеликих підприємств. Однак, в готелі "Коломия" допоміжні та обслуговуючі процеси надаються власними службами (є власна пральня, служба покоївок, служба харчування, туристично-інформаційна агенція та ін).

Матеріальною основою будь-якого технологічного процесу є взаємодія людини з об'єктом праці або споживання, що впливає на просторову організацію робочого місця.

У просторовій організації технологічного процесу в сфері послуг виділяють два види просторів: простір виробництва і простір споживання. Первинним типом простору є монопростір у якому відбувається технологічний процес, розділяючись на робоче місце, що визначає технологічну операцію, робочу зону, що визначає технологічний цикл і групу робочих зон, що визначають технологічний процес. Готель є найдосконалішим типом колективних засобів розміщення із замкнутою технологією виробництва і споживання готельних послуг. Збігання процесів виробництва і споживання готельних послуг визначається єдністю поліпростору, що утворює просторову структуру функціонального процесу "надання послуг".

Рис.2.1.1. Просторова організація функціонального процесу

Основний технологічний цикл визначається умовами гостинності (культура і якість обслуговування, форми організації праці (індивідуальна, або бригадна), види клінінгових технологій. Розрізняють три види основних технологічних циклів - замкнутий і розімкнути техноцикл, технологія гостинності.

Розрізняють два види допоміжних технологічних циклів: технологічний цикл контролю за технічним та естетичним станом приміщень і технологічний цикл контролю за технічним станом устаткування, механізмів і автоматики.

Розрізняють шість видів обслуговуючих технологічних циклів: клінінгові технологічні цикли житлових і не житлових приміщень, технологічний цикл ведення білизняного господарства, технологічний цикл використання засобів для миття і чищення, інформаційні технології, технології бронювання і резервування.

Оперативною схемою керуються в роботі адміністратори готелю, плануючи його завантаження і показуючи занесення номерів, а також покоївки - сплановуючи роботу обслуговуючого персоналу поверху на кожну зміну.

В готелі "Коломия" практикується індивідуальна форма організації праці покоївок. На кожному поверсі є по 3 покоївки, одна з них старша. За кожною з них закріплено певні готельні номери [14].

Основний технологічний процес виробництва готельних послуг, що забезпечує підготовку функціонального процесу "надання даху" включає основні, обслуговуючі й допоміжні технологічні цикли.

Основний технологічний цикл визначається "замкнутим готельним циклом приймання і розміщення", що складається з технологічних циклів: резервування, приймання гостя, реєстрації документів, попередньої оплати, надання розміщення, нічного аудиту, організації виїзду і розрахунку після виїзду.

В готелі "Коломия" основний технологічний цикл поки що не повністю автоматизований. На даний час проводиться повна реконструкція приміщень вестибульної групи і створюється робоча зона для єдиної служби портьє. Так, що скоро питання комп'ютеризації та автоматизації буде повністю вирішене.

Основний технологічний цикл: прибуття - проживання - виїзд здійснюється в контактній зоні службою портьє.

Функції контактної служби включають функції касира (рахунки, обмін валют), портьє (реєстрація і виписка гостей), інформаційної служби (видача ключів, пошта, інформація). Кількісний склад обслуговуючого персоналу в службі приймання та обслуговування такий: портьє - 3 чол., касири - 3 чол., швейцари - 3 чол.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат