На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Готель «Коломия»

Реферати > Менеджмент > Готель «Коломия»

Технологічні операції основного технологічного циклу "Приймання гостя" включають зустріч гостя, наявність і чинність візи.

Технологічна операція "Зустріч гостя" вимагає дотримання "Технології гостинності". Виконують цю операцію швейцар, портьє, дотримуючись при цьому поведінкового стандарту: тепле і щире привітання, по можливості на ім'я; з'ясування умов розміщення: категорії номера, ціни за номер, термінів розміщення, порядку і виду оплати, умов харчування.

При виконанні технологічної операції "Перевірка наявності і чинності документів" перевіряємо наявність документів, що засвідчують особу: паспортів, або документів, що їх заміняють.

Технологічна операція "Перевірка наявності й чинності візи" визначається виявленням правильності оформлення візи (категорія візи, номер візи, коли і ким видана і на який термін),

Технологічна операція "Реєстрація документів" є найважливішою функцією діяльності в контактній зоні і визначається видами національних документів: національні документи іноземних громадян, національні документи громадян СНД, національні документи громадян України.

Технологічна операція "Оформлення документів на проживання" визначається заповненням анкети для громадян України та реєстраційної картки для іноземних громадян і громадян СНД відповідно до "Інструкції в'їзду, виїзду і транзиту іноземців в Україні"

Після виїзду гостя анкета або реєстраційна картка зберігається в картотеці протягом місяця, а потім здається в архів.

Технологічна операція "Оформлення і видача візитної картки" визначає право гостя на розміщення в номері й одержання ключів. В готелі "Коломия" фірмові бланки візитних карток поки що відсутні. Роль візитної картки виконує перепустка гостя.

Реєстраційний штамп певного готелю вкладають у паспорт з вказуванням реєстраційного номера, що відповідає порядковому номеру запису в "Журналі реєстраційної громадян".

Журнали реєстрації іноземних громадян і громадян СНД мають неоднакові реквізити, але відповідають таким вимогам: пронумеровані, прошиті, скріплені печаткою і підписом керівника, ведеться журнал в одному примірнику.

В журналах реєстрації громадян готелю "Коломия" вказують такі дані: порядковий номер, ПІП гостя, кімната, дата заїзду і дата очікуваного виїзду, громадянство, номер, серія паспорта, вид візи, відмітка КПП митниці, мета приїзду, в яку організацію прибув гість.

Технологічна операція "Контроль оплати держмита" здійснюється як митний збір за реєстрацію національних документів. Держмито включається у вартість обслуговування окремою графою в рахунку.

Технологічна операція "Повернення документа клієнтові" передбачає своєчасне вручення зареєстрованих документів.

Технологічні документації основного технологічного циклу "Попередня оплата по прибутті" визначається видами розрахунків: готівкові або безготівкові. Кредитні картки до оплати в готелі "Надія" не використовуються, тільки готівка.

Технічні операції "Безготівковий розрахунок" здійснюються перерахуванням коштів за договірними цінами відповідно до угод з підприємствами.

Технологічні операції основного технологічного циклу "Надання розміщення і додаткових послуг" визначаються процедурами розподілу номерів, супроводження гостя в номер і надання додаткових послуг.

Процедура розподілу номерів визначається формуванням інформації про вільні й зайняті номери, заброньовані, прибрані й темпераменті, що підлягають прибиранню. Дані про заселення номерного фонду готелю "Коломия" містяться в оперативній схемі розміщення номерного фонду. Процедура супроводження гостя в номер визначається зустріччю гостя швейцаром, перенесення його багажу у вестибуль готелю і передача багажу посильному. В готелі "Коломия" швейцар одночасно виконує функції швейцара та при необхідності підносить багаж. Після реєстрації гостя й одержання ним ключа посильний супроводжує гостя в номер, інформуючи про всі послуги в готелі.

Технологічна операція "Надання додаткових послуг" визначається як рівнем комфорту готелю, так і його спеціалізацією. Надання додаткових послуг здійснюється наданням їх у номері й у спеціалізованих приміщеннях готелю.

Послуги в номерах визначаються їх оснащеністю. Номери готелю "Коломия" обладнані кабельним телебаченням, в номерах люкс є міні-бар шумозахисне скло.

Найбільш поширені додаткові послуги в номері - прання, прасування одягу, замовлення обіду або вечері, газет, квітів, користування аптечкою, виклик швидкої допомоги.

Додаткові послуги готелю "Коломия" визначаються наявністю пральні, перукарні, банкомату та кіоску з обміном валют, конференційного залу, інформаційно-туристичної агенції, магазину (сувеніри та хутрові вироби), фірмового магазину, міжнародного зв'язку "Utel", доступу до користування Інтернетом, цілодобової стоянки для автомобілів з охороною.

Технологічна операція "Надання додаткових послуг" визначається наявністю інформації про послуги і включає прийом замовлення на послугу по телефону, виконання замовлення включення оплати послуг в основний рахунок (або оплату за місцем надання послуги), проведення розрахунків при виїзді [14].

2.3. Обслуговування клієнтів у ресторані готелю «Коломия»

Бажаючих відчути справжню українську гостинність готель «Коломия» запрошує до свого ресторану, де можна приємно відпочити та скуштувати традиційних українських страв [14].

Затишна атмосфера, різноманітна кухня та національний стиль ресторану не залишать байдужими навіть найвибагливіших гостей.

Ресторан повинен періодично купувати продукти, які необхідні для обслуговування своїх гостей. Передзакупівельна процедура складається з декількох етапів:

- планування меню;

- розрахунок кількості продуктів, необхідних для приготування страв, передбачених меню;

- визначення рівня наявності запасів;

- визначення необхідності поповнення запасів та уточнення кількості, на яку їх потрібно поповнити;

- вироблення специфікації та оформлення замовлення на закупівлю продуктів.

У питаннях закупівлі відповідальність поділяється між тими, хто оформляє замовлення і хто одержує замовлені продукти. В ресторані готелю «Коломия» за це відповідають три людини: шеф-кухар готує замовлення, менеджер робить його офіційним, а відповідальність за отримання товарів комірний поділяє з шеф-кухарем. Продукти зі складу відпускають за офіційною вимогою і тільки під розписку.

Планування, організація та закупівля високоякісних продуктів харчування – дуже відповідальне і не легке заняття. Менеджер кухні разом із шеф-кухарем приймаються за нього, розраховуючи потік клієнтів на найближчі кілька днів.

Менеджер перевіряє, як виконуються вказівки кухаря, відповідального за головну виробничу лінію по розгорненню ділянки підготовки продуктів.

При купівлі продуктів враховуються такі головні компоненти:

1. технічні характеристики товарів;

2. кількість кожного з продуктів, які завжди повинні бути в наявності;

3. відповідальні за проведення закупівлі;

4. відповідальні за отримання, складування і видачу продуктів.

Візитною карткою ресторану називають його меню, тобто перелік закусок, страв, напоїв (з вказанням ціни й виходу), які є в наявності у продажі під час роботи. Тому, при його складанні, необхідно урізноманітнити використовувану сировину і продукти для виготовлення широкого вибору кулінарних виробів і напоїв із застосуванням різних засобів кулінарної обробки і здійснювати чергування за днями тижня.

В ресторані готелю «Коломия» в меню включають різні овочеві, м'ясні, рибні страви, закуски, виготовлені у відварному, смаженому, тушкованому і запеченому вигляді; звертається велика увага на вірне сполучення гарніру з основним продуктом. Обов'язково враховується при складанні меню сезонність і температура повітря.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат