На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Готель «Коломия»

Реферати > Менеджмент > Готель «Коломия»

2. утворення міжнародних готельних ланцюгів;

3. розвиток мережі малих підприємств;

4. упровадження в індустрію гостинності нових комп’ютерних технологій.

Ø Готельне господарство є однією з основних складових туристської індустрії України. За формами власності їх кількість розподіляється так: 40 % перебу­вають у загальнодержавній та комунальній, 57 - у колективній і 3 % - у приватній власності. Середньорічний коефіцієнт завантаження готелів в середньому по Україні становив 0,24.

Ø Визначальною тенденцією розвитку світового готельного господарства залишалася централізація управління. Практично всі готельні ланцюги світу, незалежно від їхнього рейтингу, зазнаючи жорсткої конкуренції, шукали будь-які можливості для збільшення свого потенціалу.

Ø Об’єкт дослідження - Готель "Коломия" м. Коломия, Івано-Франківська обл., проспект Чорновола 26) - розташований в самому центрі міста Коломия, біля славнозвісного музею "Писанка". В наявні одно і двокiмнатнi номери з комфортабельними меблями, в кожному номері є простора ванна кімната. Затишний інтер'єр, національна кухня, багатомовний сервіс (англійська, німецька, французька, польська, російська) надають можливість приємно відпочити.

Ø Готель «Коломия» пропонує групові та iндивiдуальнi тури у супроводі квалiфiкованого гіда (на сьогодні - це біля 20 рiзноманiтних программ для активного, культурно-пiзнавального, оздоровчого i iнших видiв вiдпочинку). Вас зачарують звуки цимбалів i трембіт серед величі гір, цiлющi джерельні води, справжні гуцульські страви, зустрічі з пастухами, шум швидкоплинних річок i вічнозелених лiсiв, печери, підйоми i спуски по скелях, переправи через гiрськi ріки…

Ø В ресторані готелю «Коломия» можна приємно відпочии та скуштувати традиційних українських страв. Затишна атмосфера, різноманітна кухня та національний стиль ресторану не залишать байдужими навіть найвибагливіших гостей.

Ø На території готелю розташована відкрита автостоянка з цілодобовою охороною. Навколишня територія і сам готель освітлюється цілодобово. Особливо яскравим є освітлення в період новорічних та Різдвяних свят.

Ø Готель має власну систему водопостачання, автономне опалення, що забезпечує наявність гарячої води цілодобово. Цілодобове кондиціювання повітря в усіх приміщеннях. Внутрішнє радіоповідомлення в кожному номері.

Ø Готель забезпечує своїх клієнтам внутрішній телефонний зв'язок, міський та наявність міжнародного обслуговування зв'язку фірмою "Утел", а також мобільний зв'язок.

Ø До послуг туристів та гостей міста в готелі є інформаційно-туристична агенція, де пропонують організацію групових та індивідуальних поїздок по Карпатському регіону і за кордон. Можна замовити екскурсійне обслуговування, послуги гіда.

Ø За наявності матеріально—технічної бази та сервісного обслуговування готель "Коломия" надає своїм клієнтам послуги середнього рівня комфорту.

Перелік використаних джерел

  1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. – К.: Знання України, 2002.- 351с.
  2. Анисимов В.М. Кадровая служба и управление персоналом организации: Практическое пособие кадровика/ Центр кадрологии и эффективного персонал-менеджмента. - М.: Экономика, 2003. -703 с.
  3. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. - К.: ВИРА-Р, «Альтерпрес», 2001. - 208 с.
  4. Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма: учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 1999.
  5. Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства/Пер.с англ – М.: Аспект Пресс, 1995. – 382с.
  6. Гостиничный и туристический бизнес: учебник. – М.: Тандем, 1998.
  7. Гуляєв В.Г. Организация туристической деятельности. Учебное пособие. – М.: Нолидж, 1996. – 312с.
  8. Єфремова М.В. Основи технологи туристского бизнеса. Учебное пособие. – М.: Издательство «Ось - 89», 1999. – 192с.
  9. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: Навчальний посібник. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 311с.
  10. Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навч. Посібник. – Б.М.: Центр навчання л-ри, 2004. 270с.
  11. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. Посібник/ І.М.Школа, М.М.Ореховська, І.Д.Козлянко та ін.; За ред. І.М.Школи.- Чернівці: Зелена Буковина, 2003.- 661с.
  12. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч.пос. – К.: Кондор, 2005. – 408с.
  13. www.if.gov.ua – веб-сторінка Івано-Франківської ОДА
  14. www. kolomiya.com.ua - веб-сторінка Коломийського району

Додаток А

Ціни на розміщення в номерах готелю «Коломия»

ЦІНИ НА РОЗМІЩЕННЯ В НОМЕРАХ Ціни вказані в грн. Ціна номера включає сніданок на 1 особу розрахункова година: 12:00

номери

ціна

кімнати

ліжка

     

односпальні

двоспальні

202

170

1

 

1

203

170

1

 

1

206

195

2

 

2

208

195

2

 

1

204

295

2

 

2

302

295

1

 

2

303

295

1

 

2

205

360

2

 

2

304

380

1

4

 

305

380

1

4

 

306

450

2

 

2

301

480

1

 

2

Корпоративним клієнтам, туристичним фірмам знижки Вартість додаткового місця 95 грн. Діти до 5 років – безкоштовно, до 12 років знижка 50% (при умові розміщення в одному номері з батьками)

* вартість додаткового ліжка 30 грн. ** ціна номера даної категоріїї включає вартість сніданків на 4 особи

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат