На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Призначення візитних карток та їх різновиди. Рекомендації щодо підготовки текстової частини карток та їх оформлення

Реферати > Різне > Призначення візитних карток та їх різновиди. Рекомендації щодо підготовки текстової частини карток та їх оформлення

ПЛАН

1). Вступ. Значення візитної картки . с. 3 ;

2). Історія винекнення візитних карток . с. 3 ;

3). Візитна картка:основні відомості і вимоги с. 5 ;

4).Використання візитних карток … . с. 6 ;

5).Різновиди візитних карток … с. 7 ;

6). Рекомендації щодо оформлення візиток с. 9 ;

7). Етикет обміну візитками с. 11 ;

8). Висновок с. 13 ;

9). Бібліографія . с. 14 .

1). Вступ. Значення візитної картки

Падає літак. Пілот просить стюардесу, аби та попередила пасажирів пpиготуватися до аваpійного приземлення. Чеpез кілька хвилин перепитує, чи всі зайняли свої місця і пристебнули pемені. „Всі, - відповідає стюаpдеса, - кpім одного адвоката - він досі pоздає всім свої візитки”.

Візитка - як щастя: ціниш її тільки тоді, коли в паніці шукаєш, перевертаючи все верх дном, і не знаходиш. Отоді більшість замовлень на візитки робляться в нервовій спішці, а значить, без належної уваги. І дуже зле, бо добра візитка - це шанс назавжди завоювати людину, навіть не спілкуючись із нею.

Візитка - це рекламний щит людини.

Здавалося б дрібниця, але саме після обміну такими картками, за неписаними правилами міжнародного бізнес-етикету, прийнято починати ділову зустріч чи бесіду. Церемонія зовсім не складна: привіталися, потиснули один одному руки, обмінялися візитками. Однак-таки існують деякі правила і рекомендації щодо візиток, їх застосування, вручення тощо.

Основним правилом для власника візитки має стати істина: якісна візитка - це такий же елемент іміджу, як і свіжа сорочка, автомобіль кольору мокрого асфальту чи євроофіс у центрі міста. Уявіть собі впливову серйозну людину на діловій зустрічі в домашніх тапочках! Саме так дивно виглядатиме поважна людина без добротної візитки.

Ринкові перетворення в Україні змінюють свідомість вітчизняного товаровиробника та споживача. Зростає пропозиція кількості й асортименту продукції, збільшуються можливості її вибору, посилюється конкурентна боротьба за покупця. В цих умовах перспективу має той, хто втілює в життя ефективну маркетингову стратегію. Один з основних маркетингових інструментів будь якої сучасної компанії – фірмовий стиль. Один з елементів фірмового стилю – візитки. Ці маленькі клаптики паперу, які досить недавно увійшли у наше життя, можуть дуже багато сказати про їх власників. І як мінімум, засвідчити наявність чи відсутність хорошого смаку.

2). Історія винекнення візитних карток

Перші візитні картки з'явилися в Китаї в епоху розквіту Сунської культури.

ІІ ст. н.е. — китайці прикріплюють невеликі аркуші рисового паперу або клаптики шовку з вказівкою імені дарувальника до подарунків впливовим чиновникам. На них же пишуть побажання і компліменти адресату.

XVI ст. — персональними візитками обмінюються мешканці Венеції та Флоренції.

XVIІ ст. — придворні французького короля Людовіка XIV користуються «візитними квитками». Точніше, гральними картами, на яких зазначене ім’я власника. Її виготовляли вручну писарі з шикарною каліграфією. Зміст такої візитки був настільки лаконічним, що обмежувався тільки ім’ям власника і посадою.

Пізніше їх замінять маленькі гравюри і листівки. Форма, колір, формат візитної картки повинні були відповідати визначеним правилам. Так, параметри візитки строго відбивали соціальний стан хазяїна. Кожна нова візитка ставала усе більше і розкішнішою від попередньої .

1731 р. — найдавніша рукописна візитка Європи, що дійшла до наших днів, виготовлена у Флоренції. Праобраз сучасної візитної картки з’явився ще у XVI столітті в університеті Подуі: деякі студенти, коли від’їжджали на канікули, залишали своїм професорам кольорову мініатюру із зображенням фамільного гербу, підписуючи під ним своє ім’я і дату. Це було як знак дружньої поваги.

1786 р. — виготовлено першу друковану візитку, що збереглася до наших днів.

XVIIІ ст. — у кращих домах Європи ставлять підноси, на яких гості залишають свої картки. Модною прикрасою вітальні стає опудало ведмедя, що тримає такий піднос на витягнутих лапах. Власні візитки зберігають у різьблених та інкрустованих коробочках з порцеляни, срібла або золота, чужі — у спеціальних альбомах.

Правила етикету стосовно візиток були такі ж суворі, як і правила поведінки за столом. Наприклад, разом із візиткою, де закреслене ім’я, ви отримували гарантії дружби з тим, хто її дав. А загнутий кутик чи певна літера в кутку був пропуском людини в деякі кола.

1854 р. — парижанин Андре Діздері винаходить фотоапарат, що дає можливість друкувати до 16 однакових зображень на одному аркуші.

У слов’янський простір візитки привнесла Катерина II, і вони відзначалися орнаментикою і чудернацькими гербами власників - це відлуння моди на все французьке. Після революції візитки викорінили й оголосили їх буржуазним пережитком.

XIX ст. — дизайн візиток стає дедалі лаконічнішим. Вензелі й витіюваті картинки виходять з моди. Стильною прикрасою вважається незвичний шрифт. У Петербурзі Товариство Св. Євгенії заробляє гроші на виробництві заготовок для візиток. Вказівка адреси власника стає обов’язковим елементом оформлення чоловічої картки, на дамських адресу не друкують.

Початок ХХ ст. — відродження візиток з написами і малюнками ручної роботи. Імена власників пишуть чорнилом з ліщини, що набуває бронзового кольору після нанесення на папір. У Росії розробкою світських візиток займаються відомі художники Лев Бакст і Олександр Бенуа.

1907 р. — заповзятливий одесит Мирон Поросюк видає ”Ілюстрований прейскурант візитних карток і весільних квитків”, що містить понад 50 видів візиток з вказівкою їхніх цін і докладним описом.

1917-1991 рр. — візитки зникають з ужитку радянських громадян. Ними користуються лише дипломати й перші особи держави. Манері писати прізвище перед ім’ям і по батькові, що усталилася десятиріччями, іноземці щиро дивуються й досі.

Радянські візитки були стандартного горизонтального розміру і з цілковитою відсутністю дизайнерської думки.

ХХІ ст. — візитками обзаводяться всі як один. Про правила оформлення карток і поводження з ними знають одиниці.

Зате з приходом демократії на зміну скромності прийшло саморекламування. Пост-радянські візитки стали агресивні, престижні і навіть надмірно розцяцьковані. На візитках почали заробляти гроші дизайнери - декоративні прийоми, дорога типографія, об’ємне тиснення . Тексти почали розміщати не тільки з лицьового боку, а й зі зворотного. З’явилися подвійні і навіть потрійні карточки-„розкладачки”, зі згинами, відривні, переплетені натуральною шкірою та навіть парфумовані! Дійшло вже до того, що з’явилися візитки із дерева і пластмаси.

Ліквідація монополії держави на зовнішньоекономічні зв'язки відновила інтерес до етики ділових стосунків, норм і правил спілкування з партнерами як у себе в країні, так і за її межами.

Візитним карткам як елементу ділових стосунків у командно-адміністративній системі не було місця, в той час як іноземні партнери, особливо в розвинутих країнах Європи і США, надавали їм особливого значення.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат