На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Призначення візитних карток та їх різновиди. Рекомендації щодо підготовки текстової частини карток та їх оформлення

Реферати > Різне > Призначення візитних карток та їх різновиди. Рекомендації щодо підготовки текстової частини карток та їх оформлення

Ім'я вказується після Мг. Для чоловіків і Мгз. - для одружених жінок; Мізз -пишуть на візитках молодих жінок, яким минуло 18 років. На візитках неповнолітніх осіб вказується лише ім'я і прізвище.

Після знайомства з жінкою чоловік зобов'язаний, по можливості, не пізніше, ніж протягом тижня, направити їй свою картку для її чоловіка, навіть якщо він не буде йому відрекомендований. Було б краще перед тим, як зробити цей ввічливий жест, самому відрекомендуватися чоловіку. Мета чітка: створити якомога розгалуженішу мережу контактів. Цілком можливо, що через деякий час хтось із подружжя вам знадобиться.

Коли жінка знайомиться із жінкою і має намір у подальшому підтримувати з нею стосунки, якщо вона старша, або ж жінка, що знайомиться, дружина чоловіка, становище якого в суспільстві або на службі вище становища її чоловіка, товона першою залишає свою картку. Заміжня жінка залишає дві картки - свою і чоловіка.

Гостям, присутнім на сніданку, обіді чи вечері (виключаючи запрошення на чай), слід відправити господарям листи з подякою або залишити в будинку господарів протягом тижня візитну картку;

8).Підприємцеві рекомендується завжди мати при собі не менше десяти візитних карток.

8). Висновок

Міні-дослідження— опитано близько двадцяти бізнесменів — засвідчило, що для більшості з них правила передачі візитки — умовність, якою можна нехтувати. Фінансові можливості потенційних партнерів і виконання договірних зобов’язань важать для підприємців значно більше, ніж хороші манери (не кажучи вже про доброчесність).

Утім, всі респонденти висловили готовність дотримуватися будь-яких правил, щоб не налякати культурних і перспективних контрагентів. Зауважимо у зв’язку з цим, що перше враження, справлене за допомогою стильної візитної картки, можна запросто зіпсувати подальшою поведінкою. А ось позбутися ярлика «нувориша» — людини, яка грубо порушила етикет вже на етапі знайомства, буде досить складно.

Отже, дотримуючись правил вручення та правильного оформлення візиток, ви не лише засвідчите свою особисту культуру, а й прокладете місток у взаєминах з діловими партнерами, а це значною мірою сприятиме розвитку вашого бізнесу.

9). Бібліографія

1) Марія Бондар. Візитка все стерпить. // Український дiловий тижневик "Контракти". - 2005 р.- №37 - С.5.

2) Остап Дроздов .Зустрічають по візитці .// Львівський тижневик . - 2005 р.- №46 –С. 7.

3) Молдованов М.І.,Сідорова Г.М. Сучасний діловий документ: зразки найважливіших документів українською мовою.- К.: Техніка,1992.

4) Слиньков В.Н. Документы административного делопроизводства в менеджменте бизнеса. – К.: Либідь, 1999.

5) Шевчук С.В. Українське ділове мовлення. – К.: Вища школа, 1997.

.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат