На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Комерційна діяльність підприємницьких структур

Реферати > Підприємництво > Комерційна діяльність підприємницьких структур

Посередництво - категорія ринку. Це відносини, що виникають між людьми за участю третьої особи при здійсненні комерційної угоди. Як відносини воно об'єктивне. Існувало воно в спотвореній формі і в ко­лишньому Союзі (у вигляді „постачів"). Сьогодні без нього не можуть обійтися підприємницькі структури та державні підприємства, оскіль­ки тільки посередництво може прискорити рух товарів до кінцевого споживача і замінити фондування, лімітування та інші розподільники. Посередник - це повноцінний суб'єкт економічних відносин.

Комерційна угода здійснюється в кілька етапів:

§ пошук і вибір контрагента;

§ підготовка до підписання контракту купівлі-продажу;

§ укладання контракту;

§ реалізація умов контракту.

Кожний етап можна розбити на певні послідовні стадії.

Найбільш складне завдання - вибір контрагента, від чого залежить результат угоди. Слід також визначити, який товар необхідно закупи­ти, кому і як продати його.

Дуже важливо вирішити питання фінансування угоди: готівка, кре­дит, обмін частини продукції, за рахунок реалізації іншого товару, ви­значити постачальника, підготувати оферту (комерційну пропозицію), механізм реалізації умов контракту.

Висновок

В нелегкій економічній ситуації підприємство знаходить можливості розширення своєї діяльності шляхом збільшення торгових об'єктів та асортименту товарів. Товари, які реалізовуються в магазинах підприємства є конкурентоздатними відносно якості та ціни. Конкурентоздатною робить її постачання відомих в Україні і світовому ринку, товарів належної якості. Також організація постачання безпосереньо від товаровиробників, або їхніх дистриб'ютерів та дилерів. Проте, підприємства не є взірцем комерційної струк­тури, де глибоко вивчається споживчий попит населення, аналізується ринок на якому вони працюють, проводиться активно рекламна кампанія. На нього впливають як закономірність, при ринкових відносинах, різні зовнішні так і внутрішні фактори. Регіональний ринок, на якому ВАТ “Коломийський хлібокомбінат" працює, ще не встиг адаптуватися до ринкових відносин. Відкривається велика кількість об'єктів торгівлі, де асортимент дуже широкий, а якість товарів низька. Сюди входять товари, завезені з Польської республіки та Туреччини, товари які виробляються на Україні, в так званих спільних підприємствах, де продукція виробляється з іноземних концентратів та інших. Така продукція різними незаконними шляхами обминає державну сертифікацію, а ринок наповнюється неякісними, небезпечними для здоров'я товарами. В цьому випадку велику роль відіграє економічний фак­тор, коли споживач в основному орієнтується по ціні, а не по якості.

Тому торговому підприємству потрібно вивчати асортимент конкурентів звертати увагу на їх недоліки і створювати у себе оптимально можливий асор­тимент з врахуванням цих недоліків. Необхідно враховувати кількість торгових об'єктів з аналогічним асортиментом на певній території, щоб торгівля цими товарами не була зайвою.

При формуванні асортименту слід враховувати наявність спеціалізованих магазинів на цільовому ринку . Товари в одиничному асортименті не будуть користуватися попитом, а споживачі будуть віддавати перевагу спеціалізованим магазинам, де асортимент значно більший.

При організації збуту, потрібно використовувати різні методи стимулювання збуту та види реклам.

Список використаної літератури.

1. Быкова Е. В., Стоянова Е. С. "Финансовое искусство коммерции", Москва: "Перспектива", 1995

2. Василенко Л. П., Мороз Л. В., Полянко В. В. "Фінанси підприємства", навчальний посібник, Чернівці: КДТЕУ ЧФ, 1997

3. Власова В. М. "Основы предпринимательской деятельности", Москва: "Финансы и статистика", 1994

4. Голошубова Н. С., Фесюк В. А. Навчально-наочний посібник "Організація роздрібного продажу товарів", Київ: КТЕУ, 1994

5. Коротко І. В. "Як і чим здобувати ринок", (ж-л "Галицькі Контракти", 1998, №15, с.76).

6. Мозгова О. М. "Мерчандайзинг – мистецтво спокушування клієнта", (ж-л "Галицькі Контракти", 1998, №16, с.48).

7. Панкратов Ф. Г., Серегина Т. К. "Коммерческая деятельность", учебник, Москва: Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1997

8. Федоришина І. М. "У нас не сприймають рекламу як джерело інформації", (ж-л "Галицькі Контракти", 1996, №1, с.37).

9. Сидорчук С. П. "Світло і тіні вітчизняної економіки", (ж-л "Галицькі Контракти", 1997, №47, с.42).

10. Закон України "Про підприємництво".

11. Закон України "Про рекламу".

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат