На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Інформація в маркетинговій діяльності , її роль, значення та засоби поширення

Реферати > Маркетинг > Інформація в маркетинговій діяльності , її роль, значення та засоби поширення

* Кого опитувати, як відбирати респондентів? Можна використовувати принцип випадкового відбору, коли кожен із потенційних респондентів має однакову ймовірність потрапити до вибірки. Можна здійснювати невипадковий відбір. За таким принципом формують, зокрема, квотовані вибірки, які охоплюють представників окремих прошарків населення згідно з їх соціальним статусом, віковими категоріями, професіями тощо.

* Яку кількість людей слід опитати? Звичайно, великі вибірки точніші, але їх обстеження потребує більше коштів і часу. Тому маркетолог повинен діяти в межах допустимої похибки вибірки з мінімальними фінансовими затратами.

В анкетах використовують запитання двох типів: відкриті і закриті. Відкрите запитання надає респондентові можливість відповідати своїми словами. Відповіді на них містять більше інформації, але їх складніше обробляти. Закрите запитання усі можливі варіанти відповідей і опитуваний просто вибирає один із них. Форми закритих запитань можуть бути різні. Найпоширенішими з них є альтернативні запитання (передбачають відповідь “так” або “ні”) і запитання з вибірковою відповіддю. Особисте опитування – найуніверсальніший, але й найдорожчий із трьох способів опитування. У разі необхідності інтерв’юєр може ставити більшу кількість запитань, ніж передбачено анкетою, і доповнити інтерв’ю власними спостереженнями. Після розроблення плану провадять збирання первинної інформації. Цей етап, найбільш дорогий і тривалий, називають “польовими” дослідженнями. Оброблення і аналіз отриманої інформації провадять на базі четвертої складової МІС – аналітичної системи маркетингу. Результати дослідження мають бути чітко оформленні, містити таблиці, а також висновки й рекомендації.

Мета опитування полягає в тому, щоб проаналізувати яка інформація цікавить клієнтів банківських установ, щоб вони скористувавшись нею змогли без вагань довіритись банку та скористались послугами які він надає. Проведемо опитування персоналу банку про то яка інформація надається банком та потім порівнявши ці анкети побачимо всі недоліки котрі існують у маркетинговій інформаційній системі банку. Завдяки цьому опитуванню банк зможе надавати більш цільову інформацію, що забезпечить зростанню його капіталу (збільшенню депозитних рахунків, зростанню кредитування та т.п.).

Для анкета ми обираємо неструктуровані питання ( потребують текстової відповіді ), які дозволяють детальніше провести опитування.

Анкета клієнта банка :

Питання

Відповіді

Якими послугами Ви користуєтесь в банку ? Оплатою комунальних розрахунків, маю кредит, получаю пенсію та іноді обмінюю гроші.
Коли оформлювали кредит то яка інформація Вас цікавила насамперед ? Відсотки по кредиту, комісія, кількість паперів для оформлення, бистрота надання кредиту, сума на яку я зможу розраховувати та сподручність виплат.
При вкладанні грошей в банк що Вас цікавить ? Які відсотки на який термін, впевненість в майбутньому банку, захищеність вкладу, нерозголошеність та зручність виплат.
Чому пенсію перевели до банку ? Надійність збереження, платять відсотки, цілодо-бово можу користуватись грошима (банкомат).
Як Ви дізнаєтеся в якому банку гарніше умови ? Реклама, інтернет.
Коли дивитесь рекламу на що звертаєте увагу ? На доступність інформації.
Довіряєте рекламі ? Іноді, більш довіряю знайомим які є клієнтами банку та особистому досвіду.
При звертанні в банк отримуєте усі відповіді на Ваші запитання ? Незавжди.
Чому, поясніть ? Тому що деякі працівники не володіють певною інформацією.

Анкета працівника банку:

Питання

Відповіді

Як отримують інформацію про види послуг клієнти Вашого банку ? Ми виготовляємо рекламі проспекти, даємо інформацію у газеті, на телебаченні та при приході в нашу установу є плакат де зазначені усі послуги.
При звернені у Вашу установу клієнт може отримати всю інформацію яка його цікавить ? Клієнт зможе отримати усю інформацію. В залежності що його цікавить йому порекоменду-ють до якого фахівця звернутись.
Яка інформація надається клієнту якщо Він хоче взяти кредит ? Ми розповідаємо які відсотки, комісію клієнт буде сплачувати та надаємо перелік документів які потрібні для отримання кредиту.
Що повідомляє клієнту Ваш банк якщо Він хоче відкрити депозитний вклад ? Обов’язково умови вкладу, відсотки, на який термін складається договір та інформується який на даний час фонд гарантування.
Чому пенсію краще отримувати у банку ? Тому що є два види отримання пенсії і клієнт сам може вибирати який йому зручніше, на залишок пенсії нараховуються відсотки, якщо пенсію отримують з банкомату то це цілодобово є доступ до грошей, не треба носити с собою велику кількість грошей а розраховуватись карткою, якщо загубилась картка та гроші ніхто окрім клієнта забрати не може.
Якими діями переконуєте клієнтів що у Вашому банку гарніше умови ? Швидкість обслуговування, надання гарних умов, доступність інформації, великий перелік послуг які надаються клієнту, впевненість в майбутньому банку.
Коли надаєте рекламу про Ваш банк на чому акцентуєте увагу споживачів ? На високих відсотках по депозитним вкладам, на невеликих відсотках при кредитуванні та зручних умовах і невеликих тарифах для юридичних та фізичних осіб які є постійними клієнтами.
У Вас є якесь видання де можливо ознайомитись з умовами які Ви пропонуєте ? Наш банк виготовляє власну газету яку може отримувати кожний клієнт і ознайомитись які умови та які послуги ми пропонуємо. Вона випускається що місяця.
Проводите Ви якісь акції що привабити клієнтів ? Звісно, постійно. Кожна акція приурочена до певного празника.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат