На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Особливості контролю внесків до пенсійного фонду України

Реферати > Бухгалтерський облік, оподаткування > Особливості контролю внесків до пенсійного фонду України

Для підприємств, установ і організацій, де працюють інваліди, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування визначається окремо за ставкою 4 відсотки від об’єкта оподаткування для працюючих інвалідів та за ставкою 32,3 відсотки від об’єкта оподаткування для інших працівників такого підприємства.

Для підприємств всеукраїнських громадських організацій інвалідів, де кількість інвалідів становить не менше 50 відсотків загальної чисельності працюючих, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування визначається за ставкою 4 відсотки від об’єкта оподаткування для всіх працівників цих підприємств.

2) для платників збору – суб’єктів підприємницької діяльності – 32 відсотки від об’єкта оподаткування;

3) для платників збору – 32,3 відсотки суми винагород, які виплачуються фізичним особам за договорами цивільно-правового характеру;

4) для фізичних осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту), та фізичних осіб, які виконують роботи (послуги) згідно з цивільно-правовими договорами, в тому числі члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок тощо:

1 відсоток від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход не перевищує 150 гривень;

2 відсотки від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход перевищує 150 гривень.

Для платників збору, з числа осіб льотних екіпажів повітряних суден цивільної авіації (пілотів, штурманів, бортінженерів, бортмеханіків, бортрадистів, льотчиків-наглядачів) і бортоператорів, які виконують спеціальні роботи в польотах:

1 відсоток від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход становить менше 150 гривень;

2 відсотки від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход становить від 150 до 250 гривень;

3 відсотки від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход становить від 250 до 350 гривень;

4 відсотки від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход становить від 350 до 500 гривень;

5 відсотків від об’єкта оподаткування, якщо сукупний оподатковуваний доход перевищує 500 гривень

5) для платників збору, які мають статус державного службовця або працюють на посадах, робота на яких зараховується до трудового стажу, що дає право на одержання пенсії відповідно до законів України “Про державну службу”, “Про прокуратуру”, “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”, “Про наукову і науково-технічну діяльність”, “Про статус народного депутата України”, “Про Національний банк України”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Митного кодексу України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року N 379/95 :

1 відсоток від об’єкта оподаткування з частини сукупного оподатковуваного доходу, що не перевищує 150 гривень;

2 відсотки від об’єкта оподаткування з частини сукупного оподатковуваного доходу в розмірі від 151 до 250 гривень;

3 відсотки від об’єкта оподаткування з частини сукупного оподатковуваного доходу в розмірі від 251 до 350 гривень;

4 відсотки від об’єкта оподаткування з частини сукупного оподатковуваного доходу в розмірі від 351 до 500 гривень;

5 відсотків від об’єкта оподаткування з частини сукупного оподатковуваного доходу в розмірі понад 501 гривню;

6) В інших випадках, залежно від обєкта оподаткування, – 1 відсоток.

Дізнавшись хто є платниками збору на загальнообов’язкове пенсійне страхування, а також розібравшись із ставками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування можна переходити до наступного етапу вивчення пенсійної системи − порядку ведення органами Пенсійного фонду України обліку надходження платежів зі збору на обов’язкове державне пенсійне страхування та інших платежів.

4. ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ОРГАНАМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ОБЛІКУ НАДХОДЖЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ЗІ ЗБОРУ НА ОБОВЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ СТРАХУВАННЯ ТА ІНШИХ ПЛАТЕЖІВ

4.1. Загальні положення

Облік надходження платежів ведеться спеціалістами відділу (підвідділу) надходження доходів районних (міських) відділів (управлінь) відповідно до порядку, встановленого чинним законодавством щодо справляння платежів до Пенсійного фонду України. Відповідальні працівники, що ведуть облік надходження платежів, визначаються наказом начальника районного (міського) відділу (управління).

Проведення операцій з обліку платежів спеціалістом відділу (підвідділу) надходження доходів здійснюється в автоматичному режимі в хронологічному порядку за датами здійснення операцій на підставі відповідних документів, які підтверджують правильність та своєчасність цих операцій.

Облік, контроль і складання звітності щодо платежів проводяться органами Пенсійного фонду України в автоматичному режимі. У рамках автоматизованої інформаційної системи існують робочі місця відділу (підвідділу) надходження доходів, якими забезпечується автоматизоване виконання всіх операцій, у тому числі ведення особових рахунків платників, формування довідкової інформації та складання звітності.

Обов’язковою вимогою до автоматизованого робочого місця є захист, архівування та збереження даних, забезпечення можливості доступу до бази даних, у тому числі минулих звітних періодів (тільки в режимі перегляду), виведення карток особових рахунків на друк та екран комп’ютера.

Документи, на підставі яких проводиться облік платежів

Органи Пенсійного фонду України для ведення обліку платежів одержують відповідні документи від платників, органів, що призначають пенсії, банківських установ та інших органів у відповідності до чинного законодавства України.

Документами, на підставі яких здійснюється нарахування платежів шляхом занесення інформації про зобов’язання платника до бази даних є:

а) за зобов’язаннями, які самостійно визначаються платником:

- розрахунки, у тому числі нові розрахунки, що містять виправлені показники, та інші документи, які подаються платниками до органів Пенсійного фонду України в порядку та терміни, що встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування платежів;

б) за зобов’язаннями, розрахованими органом Пенсійного фонду України:

- повідомлення органу Пенсійного фонду України, складене за актом документальної перевірки або за іншими документами, передбаченими чинним законодавством;

- рішення органу Пенсійного фонду України про застосування штрафних санкцій;

- рішення про скасування або зміну раніше прийнятого рішення про нарахування зобов’язання (пені і штрафних санкцій) внаслідок адміністративного оскарження;

- повідомлення про розрахунок суми зобов’язання, якщо згідно з нормативно-правовими актами з питань оподаткування особою, відповідальною за нарахування окремого платежу, є орган Пенсійного фонду України;

в) скасування прийнятого раніше рішення про розстрочення сплати зобов’язань при розірванні договору про розстрочення;

г) що надходять від органів судової влади:

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат