На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Організація маркетингових досліджень ТЦ «Городок»

Реферати > Маркетинг > Організація маркетингових досліджень ТЦ «Городок»

Пропозиції щодо поліпшення методології проведення дослідження, на нашу думку, можуть знаходитись лише в площині непідготованості компанії-Виконавця до можливих непередбачених ситуацій як-то: проблеми з охороною торговельних комплексів, непропорційність опитаних щодо, хоча б, інших торговельних центрів (для більш повного аналізу статусу конкурентів очима спостерігачів). Вибір методів та способів дослідження, на нашу думку, був здійснений вірно.

Проблеми з охороною можна було вирішити заздалегідь і мати картину ще й по даним торговельним центрам, оскільки досить значною, все ж, є похибка вибірки, тобто як-би вибірка була більшою і мала більш широке представлення торговельних майданчиків, ми б могли аналізувати більші і точніші об’єми інформації.

Також, наприклад, порівнюючі кількість опитаних у ТЦ «Караван» та ТЦ «Квадрат» не можна відобразити реальну картину по ставленню відвідувачів даних ТЦ один до одного та до зовнішнього,для них, середовища, адже відносно загальної частини опитаних, частка опитаних з ТЦ «Квадрат» - 18,5%, а частка опитаних з ТЦ «Караван» - 0,8%, що викривлює пропорції вподобань їх відвідувачів при розгляді загальної картини.

Звичайно і логічно було б мати дорікання на політику керівництва ТЦ «Городок» в сенсі розгляду даного дослідження, проте зважаючи на результати проведеної наступної, за дослідженням, рекламної кампанії, що будувалась на основі зібраної інформації, нелогічними є суттєві нарікання, адже при розгляді теоретичних імовірностей та тенденцій, завжди існує похибка стосовно реалій життя, кон’юнктури ринку, та взагалі нюансів практичного впровадження кампанії та всієї маркетингової діяльності.

Єдине, що можна зазначити, так це можливість розглянути пропозиції, які надійшли від Виконавця, щодо одержання інформації по не до кінця виконаним пунктам завдання за допомогою проведення додаткових, і більш детальних, досліджень для отримання Замовником повною картини ринку.

Що ж до пропозицій, не вказаних вище, то є пропозиції для проведення дослідження методом фокус-груп (отримати більш конкретну картину ідеального ТЦ, до якого має наближатись кожен ТЦ, з точки зору споживачів, визначення глибинної мотивації поведінки споживачів, спонукання їх до здійснення покупок, пропозиції по облаштуванню і реструктуризації ТЦ).

Також,звичайно,слід би було провести докладне дослідженя з приводу одержання інформації про поінформованість населення м. Києва щодо торгівельних центрів столиці у їх загальному рейтингу, та для визначення причин невідвідування ТЦ «Городок» деякими категорично налаштованими клієнтами.

Зауважити та заохотити бажання відвідувачів надавати свої пропозиції (відділені інтерьером, для привертання уваги, столики з консультантами, які спонукають до внесення пропозицій відвідувачами кілька разів на місяць пропонуючи одноденні акції та програми лояльності, тощо).

Тобто перші дві пропозиції стосуються збору і аналізу інформації і допоможуть менеджменту ТЦ адекватно і гнучко підлаштовувати політику «Городка» під вимоги цільового споживача, в той час як третя буде робити ТЦ ближчим до споживачів, реклама даного заходу створить у відвідувачів відчуття того, що їх думка має визначне значення і перш за все, в даному торговельну центрі, будуть забезпечені їх комфортне самопочуття і реалізація права голосу, а вже потім все інше, що і дозволить виховати масив постійних покупців-відвідувачів, паралельно збираючі нові ідеї для вдосконалення торговельного центру.

В основному, аналізуючи дослідження компанії «Бізнес. Маркетинг. Технології» для ТЦ «Городок» ПП «Українська Торгова Гільдія», можемо зробити висновок, що дослідження було проведено на високому рівні, а інтерпретація результатів Замовником у рекламній кампанії мала позитивний ефект і відповідність результатів поставленій концепції.

Список літератури

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг, - К: Лібра, 1996 - 384 с

2. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Издание 2-е, М., Финпресс, 2000.

3. И.Ф, Девятко «Методы проведения социологических исследований» (http://www.socioline.ru/node/399)

4. Мних М.В. Організація маркетингової політики на підприємстві – (http://library.if.ua/book/43/2963.html)

5. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования. — СПб: Издательство «Питер», 2000. — 752 с.

6. Ядов В.А. Стратегия социологического исследования. Описание, обьяснение, понимание социальной реальности. – М.: «Добросвет» 1999 – 596 стр.

7. Завьялов П.С. Маркетинговые исследования в схемах(http://www.marketing.spb.ru/lib-research/methods/research_scheme.htm)

8. «Как и зачем проволить маркетинговіе исследования» (http://www.klerk.ru/boss/?52429)

9. Маркетинг в России и за рубежом > №5 2000, Голубков Е.П. – «Маркетнговые исследования» 15.01.2002

10. «Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах»: «ИНФРА-М», 2007 год (http://www.marketing.spb.ru/lib-research/methods/research.htm)

11. Методы маркетинговых исследований (http://www.marketing.spb.ru/mark046.html)

12. Место маркетингових исследований в системе эффективного управления(http://www.marketing.spb.ru/mass/pri/2004/04.htm)

13. Постановка завдання маркетингового дослідження- бізнес портал Луцька (http://www.toplutsk.com/articles-article_57.html)

14. «Социологические опросы. Виды опросов» (http://www.fdfgroup.ru/?id=71)

15. Казуальные исследования (http://www.marketing.spb.ru/mass/pri/2004/04.htm)

Додатки

Додаток №1

«Бланк інтерв’ю»

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат