На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Організація маркетингових досліджень ТЦ «Городок»

Реферати > Маркетинг > Організація маркетингових досліджень ТЦ «Городок»

Деякі птання у Бланку інтерв'ю (Додаток 1) припускали можливість вибора не одного, а декількох відповідей (наприклад, відповідаючи на запитання "У яких торгових центрах Ви бажаєте робити покупки?", респондент міг назвати відразу кілька найменувань). Тому сума процентних показників по декотрим із розглянутих у звіті характеристикам може перевищувати 100%.

Можемо зробити висновок із відомого нам маркетингового дослідження: по-перше, результати дослідження задовольнили мету і концепцію рекламного дослідження в розумних межах. Тобто, хоча і не всі пиання біли в повному обсязі розкриті, відбулось це лише внаслідок обмеженості шляхів отримання інформації. Це і протидія охорони конкуруючих ТЦ, і порушення відсоткового співвідношення між відвідувачами «Городка» та інших торговельних центрів, та інших проблем,що виникали під час проведення дослідження 26-28 липня.

По-друге обмеженість бюджету на проведення дослідження заважала провести паралельно інше дослідженя, яке б відповіло на питання, що неможливо було визначити в ході даного. Як-то: причини невідвідування «Городка» споживачами, що відвідують інші ТЦ, виявлення інформованості населення Києва щодо існування ТЦ «Городок», та ін.

По-третє слід віддати належне як Виконавцю, так і Замовнику, тому що

зазначаючи витрати на дослідження, поставлене завдання, методи та їх корегування, дослідження найточніше відобразило дані,що потрібні були Замовнкику, виходячи із означеної цілі.

5. Вдосконалення технології і і організації маркетингових досліджень та інтерпритація отриманих результатів в ТЦ «Городок»

Оскільки керівництвом було прийнято рішення про першочерговість аналізу ставлення споживачів до «Городка», то і виборка корегувалась з урахуванням даного аспекту. Отримані результати, проте ж, мали неоднозначний характер. Як зазначали «БМТ», нажаль, репрезентації відповідності рейтингу торгових центрів, інформованості населення про «Городок» досягти не вдалось, оскільки пропорції виборки були штучно відкореговані. Тому результати щодо популярності, спеціалізації та переваг конкурентів залишаються невивченими, натомість відкривши портрет потенціального відвідувача торгівельних центрів, довелось дізнатись позиціонування «Городка» очима пересічного споживача, були виявлені плюси та мінуси нинішньої маркетингової політики «Городка».

У звіті про виконану роботу Виконавець зазначив, що для одержання інформації про поінформованість населення м. Києва щодо торгівельних центрів столицн і їх загальному рейтингу необхідним є проведення масового репрезентативного опитування жителів м. Києва (методом телефонного або особистого інтерв'ю), що дозволить оцінити частку покупців торгових центрів у загальній масі споживачів, а також виявить найбільш рейтингові торгівельні центри і причини їхньої популярності. Так само і для визначення причин невідвідування Викнавцем рекомендувалось проведення додаткового дослідження.

Тобто основною проблемою, як і зазначалось вище є, саме, не до кінця розкриті питання завдання, що буле поставлене.

Отримані дані свідчать про існуючу подібність, схожість, у сприйнятті і оцінці споживачами торгових центрів "Городок", "Караван", "Квадрат", "Метроград", де у виборі їх у якості кращих ТЦ на перший план внступают такі характеристики як асортименти товарів, прийнятність цін і те, наскільки зручно до них добиратися споживачам.

При здійсненні покупок найбільше популярними (для всієї сукупності опитаних) є торгові центри "Городок" (36,4%); "Глобус", "Караван", "Квадрат", "Метроград" (по 24,1%). Основними мотивами внбора торгового центру при здійсненні покупок є: - асортименти товарів (ТЦ "Метроград ", "Глобус", "Караван"); - приемлемнй рівень цін ("Городок", "Глобус"); - зручне місце розташування ("Квадрат", "Городок", "Караван"); - акції, знижки на товари ("Караван", "Городок", "Глобус»);

Учасники опитування поза ТЦ "Городок" при покупці товарів віддають перевагу торговим центрам "Квадрат" (36,9%), "Метроград " (26,2%), "Глобус" (26,2%). У ТЦ "Городок" роблять покупки 12,1% споживачів даної групи.

В оцінці ТЦ "Глобус", "Мандарин Плаза", і "Україна" однієї з визначальних характеристик (і відповідно основних переваг) є краса оформлення, інтер'єр."ЦУМ" і "Метро" цінуються споживачами, у першу чергу, завдяки прийнятному рівню цін на товари, що реалізуються в них.

Покупці ТЦ "Городок" воліють робити покупки в торгових центрах: "Городок" (68,2%), "Караван" (29,9%), "Метроград" (22,9%), "Глобус" (22,3%), "Квадрат" (16,6%). ' Переважна більшість покупців ТЦ "Городок" є його постоянньїми відвідувачами (94,3% з них бывали в ньому раніше), і тільки 5,7% покупців на момент опитування впервые відвідали ТЦ "Городок".Близько 2/3 покупців прийшли в ТЦ "Городок" з метою здійснення покупки (63,1%). Для 20,4% опитанних покупців мотивом для відвідин ТЦ став звичайнй інтерес(тобто покупок вони там робити не збирались). Вперше про ТЦ "Городок" довідалися проїжджаючи або проходячи повз нього 45,2% покупців, 44,6% довідалися про нього з реклами, 8,9% - від родички й знайомих. Покупці ТЦ "Городок" воліють робити покупки разом зі членами своєї родини (57,3%) або в компанії друзів (9,6%). Самостійно роблять покупки 32,5% покупців ТЦ "Городок". Близько 1/5 покупців ТЦ "Городок" роблять покупки спонтанно (21,%). Інші ходять заплановано (38,9%), або залежно від випадку -іноді заплановано,іноді спонтанно (38,9%). Найбільше покупців ТЦ "Городок" приваблює в здійсненні покупок у даному торговому центрі: - великий внбор товарів (29,3%); - приемлемне ценн на товари (24,2%); - гарна якість товарів (19,8%); - зручне місце розташування торгового центру (10,7%); - гарне обслуговування (10,2%). На думку покупців, у ТЦ "Городок" для збільшення кількості відвідувачів доцільно провести такі зміни: - збільшити асортименти товарів для середнього класу (21%); - проводити акції, знижки, розпродажі (9,6%); - оновлювати асортименти товарів (7,6%).

Більшість покупців ТЦ "Городок" вважають, що він є сучасним торговим центром, де можна придбати моднні і стильні речі (65,6%). Із твердженням ТЦ "Городок" - зто місце покупок для всіх членів родини" згодні менш 1/3 покупців даного торгового центру. Таким чином, більш відповідним до сприйняття покупців є позиціонування ТЦ "Городок" як сучасного торгового центру, де продаються модні і стильні речі.

Інтерпретувати отримані результати на мову дій, та пропозиції щодо впровадженню конкретніх кроків на основі маркетингового дослідження виглядали так: З метою поліпшення навігації відвідувачів по торговому центру, максимальному охопленні всіх торгових точок, необхідно підготувати оновлені картн-схеми, котрі будуть поширюватися за допомогою "Інформи", а також стрілки-дороговкажчики по групах товарів, на всіх перехрестях торгового центру. Крім того, розроблюються пропозиції для орендарів по внутрішній рекламі, що допоможе покупцям краще орієнтуватися в торговому центрі, а також залучити додаткові кошти для реклами ТЦ "Городок". Доцільно випустити каталог торгового центру, з розміщенням реклами орендарів, фото товарів, інформації про них, цін. Для залучення додаткових відвідувачів був створений сайт торгового центру, як правило, основна маса офисннх працівників активно користується Інтернет, вони саме й ставляться до нашої основнои цільової аудиторії - середній, середній+. Для того, щоб максимально задіяти цю категорію населення, ТЦ «Городок» необхідно досягти максимальної кількості відвідувачів сайту, для здійснення цієї мети потрібно залучити наступні ресурси: пошукові системи, Інтернет- Бізнес видання, каталоги й довідники, за допомогою розміщення банерной реклами, безкоштовної інформації та прес-релізів. Робота в цьому напрямку вже почата, безкоштовно розміщена інформація в інформаційно-довідковій системі "Інфопост", з каталогом по групах товарів і активною картою розташування магазинів "Городка", а також ця інформація про дубльована в усіх терміналах "Інфопост", які встановлена в 20 точках, найбільш активно відвідуємих киянами, а також в "Городку". За допомогою терміналів, расположенннх на території торгового центру планується залучення додаткових коштів від реклами орендарів. Оскільки основним прибутком ТЦ є орендна плата, то для залучення орендарів планується проведення систематичних акцій вихдного дня, розрахованих на різні вікові категорії відвідувачі: акції для дітей (розважальні акції - ростові куклн, клоуни, роздача кульок і т.д.), для жінок і чоловіків (покази мод, виставки картин, виставки квітів, акції "Найдружніша родина").

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат