На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Адамівська Січ - школа козацько-лицарського виховання

Реферати > Педагогіка > Адамівська Січ - школа козацько-лицарського виховання

Українця можна виховати тільки, виховуючи українця.

В.Тимофєєв.

Директоре! Якщо ти нічого не створив своїми руками, своєю головою, то можеш хоч тричі сповідати найчудовіші теорії та концепції, мати добре серце та старанність на межі божевілля – все буде даремно і кінець кінцем піде прахом.

Справа в тому, що янголи-провідники-хранителі злітаютьсялише на танок талановитих людських рук, інше їм нецікаве - інше вони вміють і самі .

Історичні умови буття українського народу породили самобутній феномен – козацтво. Воно втілювало в собі фізичне і духовне здоров’я нації, інтелектуальну силу, життєздатність, оптимізм і енергію.

Це була обєднана, згуртована, ідейно і духовно зцементована, суворо дисциплінована національна сила, яка очолювала боротьбу проти чужоземних ворогів.

Загальновідомо, що поглиблення і примноження козацько-лицарських традицій в сучасних умовах сприятиме нарощенню зусиль державотворчого спрямування, піднесенню духовності як кожної особистості зокрема, так і всього народу, суспільства в цілому.

Ми, вчителі України, покликані вести широку просвітницьку роботу серед населення з проблем історії, культури, мистецтва, військової справи, державницької діяльності козацтва, прагнути по-козацькому, по-лицарському виховувати підростаюче покоління. На це нас орієнтують Укази Президента України, нормативні документи Міністерства освіти і науки України.

Запропонована збірка надасть практичну організаційну, методичну допомогу педагогам у справі створення і налагодження роботи молодіжних та дитячих козацьких осередків, школи козацько-лицарського виховання.

Автор - Тимофєєв Валерій Якович - педагог-практик, теоретик козацько-лицарського виховання; генерал-осавул Українського козацтва.

Народився на Буджаку в родині вчителів. Працював учителем, завучем, директором школи, головою сільської ради, в апаратах районної державної адміністрації та районної ради на посаді начальника організаційного відділу. Був депутатом сільської та районної рад. Головний редактор альманахів козацтва Південноукраїнського Задністров’я «Козацький вісник», «Козак», «Річ про Адамівську Січі», «Річ про Буджацьку Січ», «Річ про Січ», «Козацтво Задністров’я». Нагороджений іменним годинником від Президента України, козацькими нагородами. Був удостоєний звання «Кращий освітянин України» в номінації «Народе мій завжди буде» за створення навчального закладу нового типу - школи козацько-лицарського виховання. Автор 20 монографій та близько 100 наукових і науково-популярних публікацій з історії та історіографії сучасного козацтва і козацької педагогіки.

Тел.моб. 8-097-466-71-74, E-mail:[email protected]

ЗМІСТ

Вступ.Школа козацько-лицарського виховання. (4)

І. Передумови створення шкіл козацько-лицарського виховання. Козацтво Задністров’я. Історична інтерлюдия. (6)

Вступ. 1.Козацькі організації Задністров’я початку 90-х рр. ХХ століття. 2.Козацькі організації Задністров’я середини 90-х рр. ХХ століття. 3.Козацькі організації Задністров’я кінця ХХ століття. 4.Козацькі організації Задністров’я початку ХХІ століття.

ІІ. Козацька педагогіка й сучасна освіта. Педагогічні роздуми. (14)

Вступ. Козацькі навчальні заклади Задністров’я: 1.Білгород-Дністровське педагогічне училище. 2.Миколаївсько-Новоросійська школа. 3.Старокозацька школа. 4.Випаснянська №1 школа. 5.Вигінська школа. 6.Долинівська школа. 7.Турлацька школа. 8.Адамівська школа. 9.Тузлівський навчально-виховний комплекс. Духовне виховання. Нові умови життєдіяльності школи козацько-лицарського виховання.

ІІІ. Школа козацько-лицарського виховання (теоретичні засади). (27)

1. Актуальність проблеми. 2. Провідна ідея. 3. Мета. 4. Основні завдання. 5. Наукові основи. 6. Новизна. 7. Структура та діяльність (компоненти-положення, принципи). 8. Напрямки, форми, методи, прийоми роботи з козацько-лицарського виховання. 9. Види діяльності й форми занять з козацько-лицарського виховання школярів. 10. Висновки.

Джерела школи козацько-лицарського виховання. Література. (69)

Додатки (71):

Деякі офіційні документи Адамівської Січі.

Модель трансформації. Програма трансформації. Модель самоврядування. Навчальний план. Положення про козацьке таборування.

ШКОЛА КОЗАЦЬКО-ЛИЦАРСЬКОГО ВИХОВАННЯ

.Історія вчить, що ефективне те, що утверджує своє. А своє у нас – козацтво – спосіб життя вільної людини, якаіз зброєю в руках захищала своє право на свободу .

Освіта – це специфічна галузь суспільного життя, необхідна умова відтворення суспільного виробництва і успішної економічної діяльності, формування національних кадрів для економіки, державного і політичного устрою, для всіх сфер розвитку суспільства. На основі освіти формується і всебічно розвивається особистість, її основні якості.

Новий етап, в який вступила Україна, потребує пріоритетної уваги до освіти. Саме вона покликана прокладати дорогу новій соціальній, економічній, правовій та політичній культурі, робити українське суспільство динамічним і відкритим.

Сучасний напрямок розвитку освіти – відхід від орієнтації на уніфіковану, стандартну людину, позбуття надмірної ідеологізації школи та нав’язування молодому поколінню віджилих штампів і стереотипів, набули необхідної для сучасного суспільства відкритості.

Рівень освіти – мірило рівня кваліфікації і культури будь-якого суспільства, важливий показник прогресивності його розвитку. Найважливішою закономірністю розвитку цієї системи освіти є єдність його структурних елементів: навчання і виховання. В системі освіти виховання відіграє провідну роль, а навчання є тільки засіб виховання. Навчання, відірване від виховання і без опори на нього розвиває тільки розум, накопичує знання і не може дати позитивних результатів. Лише поєднання навчання і виховання особистості формує у неї навички самостійного мислення і оволодіння культурою мислення, розвиває і зміцнює всі духовні здібності і її характер, формує світогляд особистості, її моральні норми і соціальну позицію.

Загальної системи народного виховання для всіх народів немає, у кожного народу своя, особлива, національна система виховання. Вона базується на рідній, національній мові.

Рідна школа – це головна основа національного життя держави, основа рідної школи – національне виховання. Національне виховання – це козацьке виховання, бо українці – нація козацька; козаки були типовими представниками рідного народу, вони втілювали волелюбний національний характер, відображали його потреби, інтереси, прагнення; і вони створили самобутню і високоефективну, близьку до європейської, національну систему освіти і виховання – козацьку педагогіку, яку впровадять у свою роботу колективи шкіл козацько-лицарського виховання Задністров’я Одеської області, бо творче впровадження в життя ідей і засобів козацької педагогіки має забезпечити виховання фізично здорових, морально чистих і по-лицарськи мужніх та сильних духом громадян незалежної України.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 
 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45 
 46  47  48  49  50  51 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат


загрузка...