На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Використання програмних засобів навчання та інтернет ресурсів у вивченні початкового курсу математики

Реферати > Математика > Використання програмних засобів навчання та інтернет ресурсів у вивченні початкового курсу математики

Проходячи переддипломну практику, переконуємося, що використання програмних засобів навчання є ефективнішим у вивченні різноманітних шкільних предметів. У період вивчення множення багатоцифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа використовувала комп’ютерну техніку. Це показало, що значно збільшуються знання учнів, інтерес до предмету і засвоєння навчального матеріалу збільшилося в 60%, тобто кількість учнів з балами 10, 11, 12 збільшилась і становить 15 учнів, 9 учнів – 7, 8, 9, а 5 учнів – 5, 6 балів. У порівнянні з періодом, коли не використовувалась комп’ютерна техніка, то кількість учнів з високими балами, тобто 10, 11, 12 становила 9 учнів, 12 учнів – з 7, 8, 9, а з балами 5, 6 – 8 учнів.

Застосування інформаційних технологій дає змогу скоротити час на вивчення теми, підвищити рівень сприйняття і розуміння учнями матеріалу. Позитивний результат гарантовано, бо молодь до комп’ютерів ставиться дуже доброзичливо, вона їх любить, їм довіряє, навіть їх обожнює. І треба розумно використати це ставлення школярів до комп’ютера при плануванні навчального процесу.

Недоліків у комп’ютерного навчання не менше, ніж переваг. Відмовлятися від комп’ютера в навчанні не можна, але не можна і зловживати комп’ютеризацією. Потрібно виробити критерії корисності використання комп’ютерів на уроці для кожної вікової групи по окремих темах, критерії оцінювання програмових засобів. Зрозуміло, що та чи інша комп’ютерна технологія потрібна, якщо вона дозволяє отримати такі результати навчання, які не можна отримати без її використання.

ВИСНОВКИ

Отже, дуже важливим є використання комп’ютера в навчальній діяльності учнів, яке сприяє розвитку розумових здібностей, пам’яті, просторової уяви, творчого нестандартного мислення, підвищує інтерес до навчання. Життя маленького учня стає цікавішим. А нові яскраві сучасні підручники будуть не тільки допомагати у навчанні, а й створюватимуть гарний настрій.

Проведення уроків з використанням інформаційних технологій робить процес навчання більш цікавим й інтенсивним. Але слід зауважити, що косп’ютер не заміняє вчителя, а тільки доповнює його. Комп’ютер природно вписується в життя школи і є ще одним ефективним технічним засобом, за допомогою якого можна значно урізноманітнити процес навчання. Кожне заняття викликає в дітей емоційний підйом, навіть невстигаючі учні охоче працюють з комп’ютером.

Також можна сказати, що Інтернет є важливим джерелом, з якого вчитель може знайти інформацію на будь які теми уроків. З Інтернет-ресурсів вчитель може знайти: ігри, завдання, конкурси, конспекти уроків. При використанні навчальних програм потрібно враховувати слабкість комп’ютерного опитування – не прослідковується хід розв’язування задачі, відсутня можливість перевірки графічних навичок і навичок проведення доведень. Отже, не можна вважати комп’ютерні тести переважаючою формою контролю. Однак для багатьох учнів робота з комп’ютерними тестами буде значно більш значущою, ніж при традиційній формі опитування.

Щоб урок був цікавіший та ефективніший вчителі використовують різноманітні комп’ютерні програми. За допомогою цих програм можна вивчати новий матеріал, перевірити знання учнів з певних тем. У класі, де використовуються інноваційні технологій, діти є активнішими, енергійнішими. Всі ці програми дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей школяра, розширюють функції вчителя, дають змогу враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.

З вище показаної діаграми бачимо, що уроки на яких використовуються комп’ютерні технології є ефективнішими за традиційні. Але потрібно пам’ятати, що комп’ютер потрібно використовувати в найкращий момент на уроці, і щоб він не розсіював уваги учнів.

Отже з цього можна сказати, що використання комп’ютерних технологій робить процес навчання інтенсивним, бо створює атмосферу змагання, вихо­вує вміння співпрацювати. Такі уроки сприяють розвитку творчості, формуванню власних поглядів на проблеми, які слід вирішити. Під час цих занять молодші школярі вчаться зіставляти, узагальнювати, систематизувати, розвивають мовлення.

ЛІТЕРАТУРА

1. http://nsc.1september.ru/

2. Замовлення підручників www.bohdan-books.com

3. Казки доброї математики http://dobrieskazki.ru/matematika.htm

4. (УКР) Конспекти http://teach-portal.pp.ru/rozrobki-urokv/matematika/

5. Логічні задачі http://www.math-on-line.com/olympiada-math/logic-problems.html

6. Математика 3 кл практичні завдання: http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/8f5d7210-86a6-11da-a72b-0800200c9a66/15012/

7. Острів знаньhttp://ostriv.in.ua/index.php?option=com_menufolder&Itemid=1066&ft=0

8. Таблиця множення http://classmath.ru/classmath/index.php

9. Уроки з математики http://childmath.ru/?Uroki_Urok_10

10. Уроки з математики http://osvita-ua.net/school/lessons_summary/math/?list=20

ДОДАТКИ

Додаток 1

ХТО РОЗКРИВАЄ ТАЄМНИЦІ ЄГИПЕТСЬКИХ ПІРАМІД?

Тема. Закріплення множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. (4 клас)

Мета. Узагальнити і систематизувати способи розв'язу­вання прикладів, розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять, уважність, підтримувати пізнавальні інтереси учнів, дати початкові знання про життя та вірування давніх єгиптян.

Обладнання. Глобус, магнітофон, картки, папірус, ма­люнки про життя єгиптян, схеми, роздаткові картки, кар­та, виставка книг.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності.

Цей урок математики запрошує вас у чудову країну на берегах річки Ніл. Це — Єгипет.

Ось він. (Показує на карті). Улюблена земля, як нази­вали його мешканці. Люди здавна селилися у долині Нілу.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат