На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Використання програмних засобів навчання та інтернет ресурсів у вивченні початкового курсу математики

Реферати > Математика > Використання програмних засобів навчання та інтернет ресурсів у вивченні початкового курсу математики

Ми будемо на уроці міркувати, рахувати.

Уважними будьте, не позіхайте!

Зберіть усі знання і сили

Й згадайте все, що ви учили.

II. Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Ми тривалий час працювали над проектом «Винаходи людства» з предмету «Я і суспільство». Нами зібрано багато матеріалу, який .представлено в класі. А під час уроку за темою «Множення багатоцифрових чисел на дво- і трицифрові числа, розв'язування задач» ми будемо перегортати сторінки створеної вами енциклопедії «Винаходи людства». Але не всі винаходи занесені до нашої енциклопедії. І сьогодні ви дізнаєтесь ще про один винахід. Якщо будете дружно працювати, зможете скласти його зображення із частин, які є на дошці. Для проведення уроку ви об'єднались у групи за винаходами, до яких було дібрано найбільше матеріалу. Кожна група за правильну відповідь буде отримувати бонус, кожен учень за свою ро­боту також отримуватиме бонуси. Отже, до роботи.

III. Усні обчислення.

1. Одним із перших винаходів людства був . Дізнайтесь самі. Для цього використайте наступне завдання.

Замість крапок поставте такі цифри, щоб у першому стовпчику числа були найбільшими, а в другому — найменшими.

8 . 3007 8 . 3007 1 . 02 . 8 1 . 02 . 8

7 . 56 7 . 56

(Називають, які числа вставили, і пояснюють чому. Таблиця повертається, і учні читають: ГОРЩИК).

— У нас є група, яка працювала над темою цього проекту.

Яку інформацію можете повідомити про цей винахід людства?

Учень. Цікавим в історії виникнення горщика є те, що вчені схильні всерйоз розглядати його значення для розвитку обчислювальної техніки. Давній вислів «від горшка два вершка» (вершок — міра довжини, яка спочатку дорівнювала довжині фаланги вказівного пальця, а пізніше — 4 см 5 мм) наштовхнув математиків на думку, що йдеться про первісну одиницю довжини.

2. Давайте згадаємо назву найбільшого горщика. Гра «Мовчанка». (Показувати картку з одним, прикладом. Відповіді учні пишуть на магнітних екранах) ,-

75 х 75 53 х 11

45x45 72x11

85x85 &ХІ1

35x35 81x11

.(Відкривається підпис під горщиком СНИЗИК). — Хто може про нього щос&розказати? а | Учень. У такому горщику готуващі, страву на велику кількість гостей. Він не вміщався у піч. Йаго ставили на багаття.

З. Щоб прочитати назву інших горщиків,виконайте наступні завдання,

а) Робота в парах біля доorb (4 учні).

х5 +260 :6

:60

?

480

+

:80 +

х30 +320 :10

:100 х25 :10

+98

?

102

+

+148 +

х10 :100 :5

б) Робота в групах «Математичне лото». І варіант

60

397 х 4 х 25

750

258 х 500 х 2

92

50 х 128 х 2

1300

540 : 9

39700

70 х 60

258000

90 х 300

12800

44 х 20

4200

25 х 30

2700

9200 : 100

880

20 х 13 х 5

ІІ варіант

860

90 х 40

84

5 х 275 х 2

42000

186 х 5 х 20

247000

43 х 20

3600

24 х 25 х 4

2750

33 х 30

18600

720 : 8

2400

8400 : 100

990

70 х 600

90

2 х 247 х 500

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат