На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Державний стандарт професійно-технічної освіти

Реферати > Технічні науки > Державний стандарт професійно-технічної освіти

* При інтеграції стандарту ПТО з стандартом загальної середньої освіти ці години не враховуються;

** 60 годин відводиться на кожного учня за межами навчальної сітки в дні теоретичного навчання;

*** 60 годин відводиться на кожного учня за межами навчального часу в дні теоретичного навчання.

Форми та періодичність кваліфікаційної атестації визначаються в залежності від ступені професійно-технічної освіти, технологічної складності професії та терміну навчання.

Проміжна /поетапна/ кваліфікаційна атестація проводиться державною кваліфікаційною комісією, терміни проведення атестації визначаються в робочих навчальних планах.

Підсумкова /вихідна/ державна кваліфікаційна атестація проводиться державною кваліфікаційною комісією після завершення повного курсу навчання; форма - пробна кваліфікаційна робота і державний кваліфікаційний екзамен, або дипломна

робота /захист/.

Вимоги до забезпечення навчального процесу основними засобами навчання визначаються в залежності від специфіки навчальних дисциплін, професійно-практичної підготовки, складності виробничих завдань і функцій.

ДСТУ

/позначення стандарту/

№ п/п

Перелік необхідних навчальних кабінетів, лабораторій, майстерень та полігонів

Основні обов’язкові засоби навчання

1.

Електротехніки та інформаційних технологій

  1. Дидактичні засоби навчання;
  2. Стенди, плакати.

2.

Основ галузевої економіки, права та екології

  1. Плакати;
  2. Дидактичні засоби навчання.

3.

Технічного креслення, допусків і технічних вимірів  

  1. Стенди;
  2. Плакати;
  3. Деталі в розрізах;
  4. Макети;
  5. Кульмани, креслярські дошки
  6. Дидактичні засоби навчання.
 

4.

Охорони праці та безпеки

життєдіяльності

  1. Стенди з засобами техніки безпеки;
  2. Плакати по техніці безпеки;
  3. Зразки інструмента;
  4. Дидактичні засоби навчання.

5.

Кабінет з правил дорожнього руху та безпеки руху

  1. Табло дорожніх знаків;
  2. Електричне табло світлофорів;
  3. Стенд проїзду залізничних переїздів;
  4. Стенди з дорожньої розмітки;
  5. Магнітна дошка;
  6. Стенди з надання першої допомоги при ДТП;
  7. Комп’ютери – 3 шт.;
  8. Технічні засоби навчання;
  9. Стенди про дорожній рух;
  10. Дидактичні засоби навчання.
 

6.

Будови, експлуатації та ремонту підіймально-транспортних машин

  1. Автомобіль в розрізі;
  2. Стенди з двигунами;
  3. Задній і передній мости;
  4. Рульовий механізм і рульовий привід з гідропідсилювачем автомобіля;
  5. Коробка передач автомобіля;
  6. Макет двигуна;
  7. Навчальна та методична література;
  8. Дидактичні засоби навчання.
 

ІІ. Навчальні майстерні

 

1.

Слюсарна майстерня

  1. Слюсарні верстати;
  2. Заточний верстат – 1 шт.;
  3. Свердлильний верстат – 1 шт.;
  4. Стенди, плакати;

2.

Майстерня по ремонту двигунів внутрішнього згорання

  1. Двигуни внутрішнього згорання – 3 шт.;
  2. Набір слюсарного інструменту;
  3. Стенди, плакати.
 

ІІІ. Навчальні лабораторії

 

1.

Гарячого регулювання двигунів

  1. Діючий двигун внутрішнього згорання;
  2. Витяжка;
  3. Робочі столи;
  4. Набір ключів.
 

ІV. Навчальні полігони

 

1.

Практичного водіння автомобілів

  1. Естакада;
  2. Дорожні знаки;
  3. Площадки.

Кабінети можуть поєднуватися з іншими кабінетами і лабораторіями в одному навчальному приміщенні.

Слюсарні майстерні можуть бути на виробництві, а кількість слюсарних верстатів визначається в залежності від наповнення навчальних груп.

ДСТУ _

/позначення стандарту/

ТИПОВА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ДИСЦИПЛІНИ

«ОСНОВИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО УСПІХУ»

Кількість навчальних годин на

обов’язкову компоненту змісту освіти - 40

Пояснювальна записка

Різноманітність форм і видів підприємницької діяльності об'єктивно зумовлює багатоплановість функцій підприємця, що передбачає певний обсяг теоретичних знань і умінь, а також вимоги до професійно значущих якостей особистості. Тому основою розробки змістових елементів формування інтересу учнів до підприємницької діяльності має стати вивчення сутності та змісту феномена підприємництва не тільки як форми господарювання, а і як визначального стилю і типу поведінки, котрі характеризуються ініціативністю, пошуком нетрадиційних рішень, масштабністю, ризиком, діловою хваткою. Ознайомлення зі змістом діяльності підприємця дозволяє розглядати інтерес до підприємницької діяльності як саморегулятивну характеристику особистості, котра взаємодіє з об'єктивною дійсністю і передбачає осмислення її психологічної сутності. Це детермінує потребу формування у учнів інтересу до підприємницької діяльності через реалізацію чотирьох факторів: освітнього, виховного, розвиваючого і профорієнтаційного. Програма розрахована на 40 годин і складається з 17 тем, вивчення яких дозволить освоїти учнями: уміння володіти собою, бачити позитивну сторону обставин, позитивне ставлення до навколишнього світу, формування самооцінки, ставлення до життєвих невдач, висловлювати та обґрунтовувати свою точку зору, мислити, володіти навичками самоаналізу та самопізнання, ставити цілі та планувати шляхи їх досягнення.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 
 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат