На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Державний стандарт професійно-технічної освіти

Реферати > Технічні науки > Державний стандарт професійно-технічної освіти

Волейбол. Техніка володінням м΄ячем: прийом- передача м΄яча двома руками зверху і знизу на місці та в русі; нижня пряма та бокова і верхня пряма подачі; подачі м΄яча на точність однією з освоєних подач. Двостороння навчальна гра. Практика суддівства. Ознайомлення з тактичними діями гри.

Баскетбол. Техніка володінням м΄ячем: передача м΄яча вивченими способами; стоячи на місці та в русі. Ведення м΄яча по прямій та зі зміною напряму і швидкості. Кидки м΄яча в корзину після ведення; кидки м΄яча після передачі партнера, подвійного кроку; штрафні кидки. Двостороння гра. Практика суддівства. Ознайомлення з тактичними діями гри.

Інші спортивні, рухливі та національні ігри плануються і проводяться цикловими комісіями з фізичного виховання навчальних закладів з урахуванням традицій, звичаїв та особливостей даного регіону.

Вправи професійно- прикладного характеру:

1. Вправи на швидкість в рухах:

- ведення баскетбольного м’яча зі зміною напряму та швидкості ( визначення швидкості та часу);

- різноманітні передачі баскетбольного м`яча в парах стоячи на місці і в русі, з використанням одного, двох м`ячів;

- передача баскетбольного м΄яча двома руками від грудей ударом об стінку з визначенням відстані та часу (кількість передач) ;

- естафети з елементами техніки гри у волейбол, баскетбол та національних рухливих ігор.

2. Вправи на точність у діях:

- подача волейбольного м΄яча на точність (в зазначену зону);

- прийом - передача м΄яча двома руками зверху над собою, стоячи в колі діаметром 2 м з визначенням кількості передач або часу;

- кидки баскетбольного та волейбольного м΄яча у ціль 50х50, 100х100 см (горизонтально і вертикально) однією, двома руками;

- кидки баскетбольного м΄яча в корзину однією та двома руками визначеними способами з різних дистанцій;

- ведення баскетбольного м΄яча на швидкість, виконання подвійного кроку, кидок у корзину (з обов΄язковим попаданням).

ФУТБОЛ

Теоретичні відомості.

Коротка характеристика футболу як засобу фізичного виховання. Історія розвитку футболу в Україні. Чемпіонат і кубок України. Успіхи українського та клубного футболу за кордоном, у Кубках Європи.

Особиста гігієна, одяг, взуття. Профілактика травматизму. Місця занять, обладнання, спортінвентар. Правила змагань.

Практичний матеріал.

Удари по м΄ячу, що лежить чи котиться, внутрішньою стороною стопи та серединою підйому; обманні рухи; удар по м΄ячу головою, одинадцятиметровий штрафний удар. Навчальні ігри.

Навчальні нормативи:

Одинадцятиметровий штрафний удар по воротах: з 6 ударів- 5, 4, 2 влучення.

Удар по м΄ячу головою в стрибку; відбір м΄яча поштовхом у плече; колективні дії в нападі й захисті; удари по воротам з 15-20 м. Навчальні ігри.

Навчальні нормативи:

Навчальна гра у футбол (техніка і тактика гри).

Зупинка м΄яча грудьми; удари по м΄ячу на дальність; удари по воротах з 12-15 м. Навчальні й двосторонні ігри. Правила гри. Практика суддівства.

Навчальні нормативи:

1. Правила гри у футбол.

2. Одинадцятиметровий удар по воротах: з 6 разів- 5, 4, 3 влучення.

3. Навчальна гра у футбол (техніка та тактика гри).

Тема 7. Плавання.

Теоретичні відомості.

Оздоровче та прикладне значення плавання. Гігієнічні вимоги до місць занять плаванням (басейнів, відкритих водоймищ).

Правила поведінки на воді. Оздоровче плавання. Основи загартування. Особливості гігієни; запобігання захворювань і травм. Правила, організація і проведення змагань з плавання.

Практичний матеріал.

Основне завдання: виховання витривалості; розвиток сили і витривалості дихальних м`язів; підвищення стійкості організму до змін внутрішнього середовища, зумовленого опором і затримкою дихання (при пірнанні).

Для тих, хто не вміє плавати: спеціальні підготовчі вправи для освоєння з водою; вправи для освоєння дихання; навчання плавання одним із вибраних способів; подолання відрізків і дистанцій з поступовим їх подовженням. Контрольне пропливання дистанцій (відрізків).

Для тих, хто вміє плавати: вивчення та вдосконалення техніки плавання вибраним способом; плавання без урахування часу на різні дистанції: пропливання відрізків 50 і 100 метрів з визначенням часу; стартові стрибки; контрольне пропливання дистанції з визначенням часу.

ОРІЄНТОВНІ КУРСОВІ ЗАЛІКИ З ЗАГАЛЬНОЇ ТА

ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

1. Біг на 30м з ходу.

2. Біг на 60 та 100 м з високого старту.

3. Крос: 500 м- дівчата, 1000 м- юнаки. Крос: 2 км-дівчата, 3 км-юнаки.

4. Піднімання тулуба з положення лежачи на спині, руки за головою, ноги закріплені, за 1хв- дівчата; підтягування на перекладині- юнаки.

5. Стрибки в довжину з місця.

6. Біг: 2 км-дівчата, 3 км-юнаки.

7. Стрибки в довжину з розбігу.

8. Багаторазові стрибки на лівій, правій нозі з приземленням на дві.

9. Комбінація з 3-4 елементів акробатики.

10. Баскетбол. Техніка володіння м΄ячем (ведення, передачі, кидки в корзину).

11. Баскетбол. Виконання штрафних кидків (з 10 кидків). Кидки після подвійного кроку.

12. Волейбол. Техніка прийому-передачі м΄яча.

13. Волейбол. Подача м’яча на точність за завданням викладача (з 5-ти подач).

14. Плавання. Для тих, хто навчився триматись на воді: подолання відстані 25 м (дівчата), 50 м (юнаки) без урахування часу. Для тих, хто вміє плавати дистанція 50 м з визначенням часу.

15. Плавання. Подолання відстані 25 м з предметом без урахування часу. Діставання 3-4 предметів із дна басейну (по черзі) на неглибокому місці.

16. Лижна підготовка. Подолання дистанції: 2 км-дівчата, 3 км-юнаки. У безсніжних районах та за відсутністю снігу- марш-кидок.

17. Тести з професійно-прикладної фізичної підготовки відповідно до профілю фахівця (визначаються цикловою комісією з фізичного вихонання).

Рекомендована література та інформаційні матеріали

1. Ашмарін Б.О. Теорія і методика фізичного виховання – М.: Просвіта, 1989. – 307 с.

2. Муравов І.В. Оздоровчий ефект фізичної культури і спорту. – К.: Здоров’я, 1989. – 268 с.

3. Зациорський В.М. Фізичні якості спортсмена. – М.: Фізкультура і спорт, 1966. – 200 с.

4. Нифонтова Л.М. Виробнича фізична культура. – М.% Знання, 1982. – 64 с.

5. Приходько В.В. Непрофесійна фізкультурна освіта. Навчальний посібник. – М.6 РВВ ДЦОЛІФКу, 1991. – 85 с.

ДСТУ _

/позначення стандарту/

ТИПОВА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ДИСЦИПЛІНИ

«ОСНОВИ ГАЛУЗЕВОЇ ЕКОНОМІКИ, ЕКОЛОГІЇ І ПРАВА»

Кількість навчальних годин

обов’язкового компоненту

змісту освіти 70

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 
 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат