На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Молодіжні субкультури

Реферати > Соціологія > Молодіжні субкультури

Зміст: Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2 Поняття субкультури. Головні характеристики субкультур. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Помилки, пов’язані з вживанням термінів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 Класифікація субкультур. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5 Байкери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8 Геймери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9 Готи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10

Види готів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 Граффітери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18 Емо. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20 Металісти та рокери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 Моди. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 Отаку. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 Панки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .27 Straight edge. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29 Растамани. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30 Рейвери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31 Рольовики, толкієністи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Ска. Rudy boys. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .33 Скінхеди. Види скінхедів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36 Теріантропія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38 Транс-культура. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39 Фуррі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39 Футбольні вболівальники. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 Хакери і кракери. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 Хіп-хоп. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 Хіпі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47 Висновок. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .50 Вступ Кожному з нас доводилося йти по вулиці, їхати в транспорті або просто дивитись телевізор і бачити людей, які у чомусь не схожі на інших. У когось на голові ірокез, хтось увесь в металі, а хтось у чорній шкірі проноситься повз вас на мотоциклі. Найчастіше це і є представники сучасних субкультур. Представники різноманітних субкультур намагаються показати свою індивідуальність, сказати сірій масі: “Я — особистість”, кинути виклик світу з його нескінченними буднями та вистроюванням усіх в один рядок. Все більше підлітків кожного дня у всіх країнах світу приймають ту чи іншу субкультуру.

Моя статья рассказывает об особой части общественной культуры, об ее ответвлениях – субкультурах, и об ее представителях в частности.Ця праця розповідає про особливу частину громадської культури, про її відгалуження - субкультури і про її представників зокрема.Молодежных неформальных движений множество. Молодіжних субкультур багато.Я рассмотрела только некоторые из них, но, на мой взгляд, они ярче всего раскрывают само явление. Ми розглянули лише деякі з них, але, на наш погляд, вони найяскравіше розкривають саме явище. Проблематика проекта – выяснение и анализ причин ухода подростков в различные неформальные движения, причины и смысл образования новых субкультур. Проблематика проекту - з'ясування та аналіз причин догляду підлітків у різних субкультурах, причини і зміст освіти нових субкультур.Работу сопровождает презентация с фотографиями представителей субкультур и, для особо заинтересовавшихся темой - наглядное приложение. Роботу супроводжує презентація з фотографіями представників субкультур, а для тих, хто особливо зацікавиться темою, - наочний додаток. Все материалы и приложения – мой личный опыт: статьи, фотографии.

Я написала эту статью по нескольким причинам.У наш час ця тема дуже актуальна.Все больше подростков каждый день во всех странах мира становятся неформалами. Все більше підлітків кожного дня у всіх країнах світу стають носіями різноманітних субкультур. Поэтому необходимо знать об этой культурной нише, понимать ее и быть готовым столкнуться с ее представителями в реальной жизни.Тому необхідно детально знати цю культуру, розуміти її і бути готовим зіткнутися з її представниками у реальному житті. Тому наше завдання - рРассказать как можно больше, объяснить суть субкультур и осветить хотя бы с нескольких сторон психологию неформальных движений среди молодежи – это цель моей работыозповісти як можна більше, пояснити суть субкультур та освітити хоча б з декількох сторін психологію молоді. Само слово неформал, неформальный обозначает необычность, яркость и незаурядность. Людина-носій субкультури - це спроба показати свою індивідуальність, сказати сірій масі: «я - особистість», кинути виклик світу з його нескінченними буднями, будівництвом всіх в один ряд, сказати «ні»Говоря по-научному, субкультура - это система ценностей, установок, способов поведения и жизненных стилей, которая присуща более мелкой социальной общности, пространственно и социально в большей или меньшей степени обособленной. рамкам, у яких живе суспільство. Говорячи по-науковому, субкультура[1]Subculture (Subculture От лат.Sub - под + Cultura - воспитаниевід лат.Sub - під + Cultura - виховання)Субкультура - система ценностей, моделей поведения, жизненного стиля какой-либо социальной группы, представляющая собой самостоятельное целостное образование в рамках доминирующей культуры. - система цінностей, моделей поведінки, життєвого стилю будь-якої соціальної групи, що представляє собою самостійне цілісне утворення в рамках домінуючої культури. Субкультура возникает как позитивная или негативная реакция на господствующую в обществе культуру и социальную структуру среди различных социальных слоев и возрастных групп.Субкультура виникає як позитивна чи негативна реакція на культуру, що панує в суспільстві, і соціальну структуру серед різних соціальних верств та вікових груп.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат