На сайті 11892 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Молодіжні субкультури

Реферати > Соціологія > Молодіжні субкультури

Представники цієї субкультури дуже різнобічні особистості. Вони співають, танцюють, ставлять інсценізації по сюжетам улюблених аніме, цікавляться батьківщиною аніме-мультиків – Японією. З анімешником завжди є про що поговорити, хоча майже всі вони розмовляють дуже швидко, використовуючи слова та вирази японскою мовою.

Але і негативні риси отаку теж мають. Фанати японських мультиків ладні піти на все, щоб отримати улюблене аніме або мангу, переглянути їх та проаналізувати. Тож, захоплення аніме часто віднімає дуже багато часі, від чого у молоді може не вистачати часу на підготовку до занять, коло їх інтересів звужується, вільний час зникає. Тож при перегляді аніме варто контролювати себе та власне бажання подивитись ще одну серію замість того, щоб зробити уроки.

Також дуже багато аніме створено для перегляду дорослими людьми і нерідко бувають дуже «важкими», тобто нести глибокий філосовський зміст. Дітям до 16 років необхідно обмежувати перегляд деяких аніме, бо часто вони переповнені кривавими сценами, чи містять сцени насильства, а саме бійок. Діти, не розуміючи суті, роблять неправильні висновки, їхній світогляд дуже змінюються і реальність може переплутуватись з фантастикою. Тому потрібно слідкувати за дітьми і давати на перегляд лише дитяче аніме.

Загалом дана субкультура ще повноцінно не сформувалась, тому робити деякі окремі висновки ще рано. Звичайно, це все не аморфна маса, що несвідомо керується певними принципами та відмінностями. Аніме стає все поширенішим, дає молоді більш розширене поняття про Японію, її культуру, традиції та побут. Тож найважливіше – це визначення цінностей цієї субкультури. Так, як вона знаходиться ще на стадії розвитку, не сформувавшись повністю, скласти певні принципи і цінності доволі важко. Але я впевнена, що через кілька років аніме залучить до своїх рядів все більшу кількість нових охочих дізнатися таємниці східної цивілізації.

Традиційні малюнки анімешника:

Панки Писати про панк завжди складно. І для цього є дві цілком об'єктивні причини: по-перше, панки самі про себе мало що пишуть, бо воліють спілкуватися усно чи через музику, а по-друге — саме слово «панк» уже настільки втратило свій первинний сенс і так часто вживається в найрізноманітніших контекстах, що говорити про таке явище субкультури як «чистий панк» — уже не випадає. Тому те, що буде написано в цьому розділі, — це свого роду збірний образ молодіжної субкультури, яка дуже тісно пов'язана з музикою. Термін «панк» прийшов в українську мову з англійської. Оригінально він пишеться «punk» і має дуже багато значень. Найдавніша згадка про нього належить ще до часів Вільяма Шекспіра, коли воно означало найдешевшу категорію вуличних повій. В сучасній англійській «punk» означає «гниле дерево», «гниль», «непотріб» і все інше у цьому ж дусі. Наприкінці 60-х років, коли власне і зародився цей молодіжний рух, журналісти так назвали молодь, яка стояла біля його витоків. Вони вважали, що таким принизливим словом відіб'ють популярність цього руху. Але такий хід себе не виправдав і слово прижилося у тогочасному лексиконі.

Грубо кажучи, є два типи панків: - ті що належать до цього руху тому, що вони слухають відповідну музику (панк-рок музику); - ті, які окрім того що слухають цю музику, ще і в житті сповідують панківські принципи.

Панки появились в Великобритании, точнее в Уэльсе, в первой половине 30-х годов.Панки з'явилися у Великобританії, точніше в Уельсі, у першій половині 30-х років. Так называли себя люди, проживавшие и бедных районах городов, как правило, дети угольщиков.Так називали себе люди, що проживали і бідних районах міст, як правило, діти вугільників. Они занимались тем, что пили "индейский самогон" - хуч, курили опиум, нюхали токсические вещества.Вони займалися тим, що пили «Індіанський самогон» - хуч, курили опіум, нюхали токсичні речовини.Средством к существованию был элементарный бандитизм, развлечения - драки, битье стекол. Засобом для існування був елементарний бандитизм, розваги - бійки, биття скла. Музыкой панков в 30-е годы был "черный джаз", исполнявшийся неграми. Музикою панків в 30-ті роки був «чорний джаз», що виконувався неграми.В основе идеологии - анархия и полное отрицание государства и социума. В основі ідеології - анархія і повне заперечення держави і соціуму.

Постепенно панки тех лет превратились в людей, которые слушают "панк'' и "панк-рок". Условно можно выделить две возрастные группы панков. Первая - подражают панкам 30-х годов и музыкантам на сцене. Они вызывающе одеваются, стараются как можно реже мыться, считают, что очень "круто" ругаться матом, мелко хулиганить, курить "травку" - на большее у них недостаточно развит интеллект. Слушают "панк" и "панк-рок", не вникая в суть.Поступово панки тих років перетворилися в людей, які слухають «панк» і «панк-рок». Умовно можна виділити дві вікові групи панків. Перша - наслідують панків 30-х років і музикантів на сцені. Вони зухвало одягаються, намагаються якомога рідше митися, вважають, що дуже «круто» ругатися матом, дрібно хуліганити, палити «травичку» - на більше у них недостатньо розвинений інтелект. Слухають «панк» і «панк-рок», не вникаючи в суть.

Вторая группа панков - постарше.Друга група панків - старші.Ведут они себя не агрессивно, одеваются солиднее, к музыке относятся серьезно, многие сами играют на музыкальных инструментах. Ведуть вони себе не агресивно, одягаються солідніше, до музики відносяться серйозно, багато самі грають на музичних інструментах. Изредка они не прочь почитать книги, правда, далекие от русской классической литературы.Зрідка вони не проти почитати книги, правда, далекі від російської класичної літератури.

Это течение антисоциальное, анархическое, с элементами отрицания культуры старших поколений и цивилизаций.Панки завжди були проти влади, режиму, порядку, а тому ніколи самі не пропагували будь-які ідеї, крім анархії.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат