На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

ЗВІТ про проходження віртуальної практики

Реферати > Підприємництво > ЗВІТ про проходження віртуальної практики

В МВО нашої фірми ПІБ Кротинова Ксенія Анатоліївна, посада –директор (посада обирається вами з словнику „Загальні поняття”). Табельний номер і ідентифікаційний номер – довільні. Поля вкладок „Адреса” та „Додатково” можна не заповнювати в учбовому прикладі бази даних. Натисніть кнопку Записати.

Також можна заповнити та відредагувати меню План рахунків (див на малюнку нижче).

3. Організація та управління товарними потоками у ПП «Молочний ажур» на базі програми Парус-Підприємство 7.40

Організація матеріальних потоків та управління на підприємстві невід’ємно пов’язані між собою та образують систему. Потребує певної організації: забезпечення ритмічного виконання поставок, вибору оптимальної системи транспортування матеріалів та ін. В процесі організації доягається обєднання елементарних потоків та створюються умови для ефективного функціонування виробничої логістичної системи. Управління матеріальними потоками забезпечує постійний контроль за ходом виконання виробничих заказів та оказує необхідний вплив на логістичну систему для того, щоб утримувати її параметри у визначених рамках для досягення поставлених перед підприємством цілей.

Здійснення надходження товарів.

Розділ Прихід товару” призначений для виписування прибуткових документів під час надходження товарів від зовнішніх постачальників.

3.1. Створіть в розділі «Прихід товару» потрібні для подальшої роботи підрозділи:

- відкрийте пункт меню «Документи» - підпункт «Прихід товару»;

- створіть в основному розділі потрібні для подальшої роботи підрозділи.

3.2. Створіть в необхідному підрозділі запис про надходження товару.

Для цього відкрийте підрозділ, перейдіть в основну таблицю, викличте контекстне меню і виберіть пункт Додавання”– підпункт Додати за зразком”. Ви тим самим обираєте варіант реєстрації прибуткового документа з використанням зразка - шаблона. В словнику „Зразки приходу товару”, що відкрився, виберіть «Прихід товару від постачальників (ПДВ 20 %)».

Натисніть кнопку Обрати.

В «Парус - Торговля и склад 7.40» інформація про надходження товарів реєструється і змінюється за допомогою форми редагування. Форма редагування прибуткового документа складається з чотирьох вкладок: "Основні", "Специфікації", "Суми", "Відмітки". Форма для реєстрації прибуткового документа по своїй структурі схожа на форми реєстрації більшості документів в «Парус – Торговля и Склад 7.40».

На вкладці «Основні» необхідно заповнити реквізити контрагентів «Від кого » і «Кому». Для цього необхідно викликати словник «Організації і МВО» (можна з форми редагування прибуткового документа, можна з пункту меню «Словники»).

В результаті, на вкладці „Основні” форми редагування прибуткового документа в журналі «Прихід товару» заповнені необхідні реквізити (вид документу, номер документу, дата, контрагенти). Поле Підсумок сірого кольору, не заповнюється користувачем, а буде заповнено автоматично на основі даних специфікації.

Після введення необхідних даних вкладки „Основні” потрібно перейти на вкладку „Специфікації” та заповнити її списком товарів, що надійшли від постачальника в вашу фірму. Специфікація – це, фактично, таблиця, один запис (рядок) якої містить наступну інформацію про товар, що надійшов: найменування, ціна, кількість, сума, а також інформацію про товар із словнику «Номенклатор товарів та послуг»: код ТМЦ, базова ОВ.

Для введення кожного рядка специфікації призначено окреме діалогове вікно „Специфікація: Додавання”.

Для викликання цього вікна у вкладці Специфікації” форми редагування прибуткового документа скористуйтесь пунктом „Додати контекстного меню, або кнопкою Додати панелі інструментів, або клавішею INS (Insert – вставити), потім додайте із словника «Номенклатор товарів та послуг» створені вами товари за допомогою кнопки .. При додаванні вказуйте закупівельну ціну і кількість товарів.

Групове введення найменувань товарів можливе, якщо виділяти товари за допомогою клавіші Space (Пропуск). Але при цьому у вікні специфікацій все одно потрібно буде редагувати кожен рядок для введення закупівельної ціни та кількості кожного товару, тому що їхнє масове введення не передбачено.

Редагування – пункт контекстного меню „Виправити”, або кнопка Виправити панелі інструментів, або клавіша F8 (виправити).

Також введення рядка специфікації можливе за допомогою використання вже існуючого рядка, а саме необхідно виділити існуючий рядок та використати пункт „Розмножити” контекстного меню, або кнопкою Розмножити панелі інструментів, або клавішею F2 (копіювати).

Вкладку „Суми документу можна не заповнювати, тому що її інформація сформується автоматично на основі інформації вкладки Специфікації”. Заповнення вкладки „Позначки” не обов’язково. На цій вкладці можна ввести будь-які примітки та також зі словнику „Загальні поняття” можна ввести „Особливі позначки для документу. Після введення специфікацій можна зберегти прибутковий документ, натиснувши накнопку Записати.

Результат введення усіх даних в формі прибуткового документа – заповнений рядок документу в журналі „Прихід товару” та відповідні рядку специфікації документу в нижній частині журналу.

Після роздрібного продажу товарних позицій магазину ПП «Молочний ажур» потрібно відредагувати Журнал обліку товарних запасів, де вказати кількість товару в залишку на кінець робочого дня.

4. Формування цінової політики

Одним з найбільш істотних напрямків маркетингового аналізу є цінова політика підприємства. Ціни забезпечують підприємству запланований прибуток, конкурентоспроможність продукції, попит на неї. У будь-яких умовах не можна встановлювати ціни без серйозного аналізу можливих наслідків кожного з варіантів установлюваної ціни.

Під політикою розуміють загальні принципи, яких підприємство дотримується в сфері встановлення цін на свої товари. Стратегія ціноутворення - це набір методів , за допомогою яких ці принципи можна реалізувати напрактиці.Один з варіантів цінової політики - підтримування цін трохи нижче рівня конкурентів, щоб забезпечити рістпродажів у порівнянні із загальним темпом розширення ринку.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат