На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Алкоголізм

Реферати > Різне > Алкоголізм

визначення форм і методів антиалкогольної роботи.

При дотриманні зазначених умов обстеження може стати дуже ефективним засобом оптимізації й удосконалювання ви­ховної роботи з учнями, дозволяючи визначити найбільш ефек­тивні форми і методи антиалкогольної пропаганди, ранньої профілактики пияцтва.[17.56-69]

Народні методи боротьби з алкоголізмом

Український народ завжди засуджував зловживання алкоголем. Це дістало відображення не тільки у фольклорі, а й у народній медицині, яка з давніх – давен розробляла методи боротьби з алкоголізмом

Щавель курчавий .Прикореневі листки мають округлу притуплену або серцевидну основу. У народній медицині коріння вживалося проти алкоголізму , в корені, який викопували навесні, міститься 3,5% дубильних речовин. У листках - хризофонова кислота та глюкозид.30 грам подрібненого висушеного кореня заливають 1200мл води, кип’ятять одну годину, півгодини настоюють. П’ють відвар по 50гр 2 рази на день при запоях, хворобах печінки.

Золототисячник малий (центурія). Одно або дворічна трав’яниста рослина до 10см заввишки. Рослина харчова та лікарська. У народній медицині застовують при розладах травлення, для посилення апетиту, при шлунковій кровотечі, хворобах печінки, нирок та алкоголізмі.1ст ложку подрібненого золототисячника варять у 250мл води, п’ють по одній столовій ложці 3 рази на день протягом 2-3 місяців.[4.65]

У народному фольклорі існує безліч приказок пов’язаних з вживанням алкоголю : Горілка валить з ніг і кладе під поріг, Горілка не вода, а людська біда, Від чарки більше людей помира ніж у морі потопа, Де село, там і броварня, де містечко там і ґуральня.[9.8]

Роль держави в антиалкогольному вихованні полягає у створенні правової бази, яка б перешкоджала можливостям школярів отримати доступ до алкогольних напоїв , тютюну та наркотичних речовин. В нашій державі громадяни молодші за 18 років не мають права купувати сигарети , а людям до 21 року не можуть бути продані алкогольні напої. Проте це тільки теоретично, а на справді деякі підприємства, магазини просто нехтують цією вимогою і учні старших класів мають практично без проблемний доступ до всіх цих товарів, тому завданням держави є посилений контроль за цією галузю в економіці.

Державою також створені різноманітні нарко диспансери, психологічні служби мета, яких допомогти людям, що страждають від цих нелуг.

ВИСНОВОК

У курсовій роботі розповідається про проблеми алкоголізму і все, що з цим пов’язано, зокрема про виховання антиалкогольних навичок серед учнів та студентської молоді. З кожним роком алкоголізм все омолоджується, тому зарадити біді може тільки активне втручання кожного педагога в антиалкогольну роботу. Дуже важливо, щоб вона проводилася не формально. Сьогодні існує прагнення утвердити у школі принцип гуманізму. Отже вчителі повинні будувати свої стосунки з учнями добре усвідомлюючи, що діти – наше майбутнє і для них необхідно створити умови здорового способу життя , збагатити знаннями про людський організм та шкідливий вплив на нього алкогольних напоїв, навчити берегти здоров’я .А зробити це можна лише на основі доброзичливості, довіри. Тоді кожна дитина зрозуміє , що своєю свідомістю і волею вона зробить багато користі для збереження здоров’я наступних поколінь , набагато більше ніж усі літератури світу. У ряду її життєвих цінностей перше місце займає вона сама. І це сприятиме успіху в антиалкогольній роботі.

У курсовій роботі досліджувалося також ряд проблем це зокрема і робота з учнями всіх вікових рівнів , також розглядалася проблема виховання так званої проблематичної молоді і тут вказуються форми і методи необхідні для роботи з ними . На основі анкетувань можна зробити висновки про думки сучасної молоді, її ставлення до проблеми алкоголізму і шляхи її вирішення.

Досліджувалися також питання пов’язані з виробництвом алкоголю, йшла мова про історію виникнення алкоголізму, та його поступове поширення. В цій роботі доводилося питання про те, що алкогольне виховання є соціально педагогічною проблемою і неабияку роль в цьому плані належить державі з її політикою спрямованою на утвердження навичок здорового способу життя.

Отож, ми можемо зробити такі висновки, що проблема алкоголізму є надзвичайно болючою і потрібно ще багато зусиль для того, щоб викорінити її з нашого життя принаймні для того, щоб допомогти молодому поколінню вберегтися від цього лиха, а також розглядати алкоголізм як всенародне лихо, тому що він руйнує людські життя, нищить сім’ї .

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Бенюшов В.М., Костенко О.Р., Флоренсова К.М Шкідливість алкоголю, нікотину і наркотиків: Підручник для вчителя : К.: Радянська школа, 1989.-125с.

2. Гуляйгородська М.П Про шкідливість нікотину , алкоголю та наркотичних речовин. //Все для вчителя. – 2004. - № 22-23-с.68-70

3. Грушенко В.С. Основи здорового способу життя. Тернопіль.1999. – с.368

4. Зубков О.І. Зелений друг проти зеленого змія// Наука і суспільство .- 1986.-№1- с.65

5. Іванова Н.В. Алкоголізм як педагогічна проблема // Радянська школа. - 1991.- №3.- с.35-38

6. Кузьмін В.Д. Ми і наші нащадки// Біологія в школі .- 1992.-№1-2- с.18-21

7. Комсов Д.В. Бесіди про антиалкогольне виховання . К .: Наука, 1987.- 80с.

8. Левитський П.М., Яз ловецький В.С. Шкідливість алкоголю і нікотину. К. : Радянська школа, 1987.-67с.

9. Любар О.О. Пиття не доводить до пуття. К.: Знання, 1988.-31с.

10 Людинський М.В. Учням про шкідливість нікотину і алкоголю. К.: Радянська школа, 1986.-104с.

11. Матяш Н.Ю., Мотузний В.О., Шабатур М.Н., Біологія людини .К.: Генеза,1997-.430с.

12. Оржеховська В.М. Методика позбавлення неповнолітніх наркотичних звичок. К: ІСДО,1995.-26с.

13. Синицький В.Н. П’янство і алкоголізм .К.: Наукова думка, 1988.-128с.

14. Таренко Ю.А. Попередження алкогольної залежності // Шкільний світ.-2004.-№12-с.2-8

15. Юзефович Г.Я. Антиалкогольне виховання в школі// Радянська педагогіка .- 1988.- №10.- с.-131-133

16. Язловецьий В.С., Левитський П.М. Шкідливість алкоголю і нікотину. (видання друге доповнене) .К.: Радянська школа, 1990.-234с.

17.Ягодинський В.В. Профілактика негативних явищ серед учнівської та студентської молоді. К.: Видавництво європейського університету, 2003.-168с.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат