На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

Аналіз діяльності комерційного банку

Реферати > Банківська справа > Аналіз діяльності комерційного банку

Таблиця 3.1.

Результати впровадження нової системи.

Показник  

До впровадження  

Після впровадження  

Відхилення  

В руб.  

%  

1. Кількість населення, що обслуговується

12%

30%

-

+150%

2. Розмір комісійних, що сплачує населення

-

-

-

-

3. Розмір комісійних, що сплачують комунальні та інші підприємства, тис.руб

29,51

73,78

+44,27

+150%

4. Обсяги здійсненних операцій, в тис. руб.

2 951,00

7 378,00

+4 427,00

+150%

5. Розмір комісійних доходів, в тис. руб.

29,51

73,78

+44,27

+150%

6. Розмір комісійних витрат, в тис. руб.

27,32

27,32+1,71

+1,71

+6,2%

7. Оподатковуваний прибуток, в тис. руб.

1 188,58

1 231,14

+42,56

+3,6%

8. Ставка податку на обсяг реалізації

10%

10%

-

-

9. Розмір податку на обсяг реалізації, в тис. руб.

118,86

123,11

+4,25

+3,6%

Комісійні за звітний рік по прийому комунальних платежів склали 29,51 тис.руб.

Згідно Закону ПМР “Про податок на об’єм реалізації” від 26 грудня 2001 року для грошово-кредитних установ, зокрема для банків, складає 10 відсотків від оподаткованого прибутку. До оподаткованого прибутку береться загальна сума доходів за мінусом сум, які не підлягають оподаткуванню : відсоткові доходи, відрахування в фонд по можливим втратам по кредитам.

Згідно звітності про доходи та витрати за 2001 рік (Додаток №8) до оподаткування належить сума 1 188 580,76 руб. ПМР. Податок на об’єм реалізації складе: 1188580,76х10%=118 858,08.

Кількість населення міста Рибниця складає 70 тис. чоловік. При данній системі обслуговування, приймаючи до уваги те, що кожен мешканець міста не йде платити за комунальні платежі, а сплачують за комунальні послуги представники сімей, та при сучасному рівні життя та низкий народжуваності (чисельність сім’ї в середньому 3 чоловіка), потенційними клієнтами, які обслуговуються в системі прийому комунальних платежів складає тільки 12% населення. Інша частина населення обслуговується в пунктах інших банків. З цього слідує, що кількість клієнтів є можливість збільшити до 30% (приймаючи до уваги те, що за деяку кількість населення розрахунки за комунальні платежі здійснює їхнє підприємство, утримуючи плату із з/плати).

Обсяг здійснених операцій зросте на 150%, порівняно з фактично здійсненими до впровадження нової ситсеми.

Отже, кількість отримуваних комісійних збільшиться на 44,27 тис. руб ПМР за рік. Це при тому, що кількість комісійних за прийом комунальних платежів склала 2,3% від загальної суми доходу. В цілому кількість отримуваних комісійних збільшиться на 150% більше, ніж при функціонуючий системі.

Це при тому, що не всі підприємства сплачують відсотки за послуги, які надає банк, та при умові того, що платежі в бюджет приймаються без утримання або одерження від платників відсотків, тобто безкоштовно.

При проведенні платежів за межі банку, тобто через ПРБ в кінці місяця з банка знімаються суми комісійних за обробку платежів через РКЦ ПРБ (електроні платежі через розрахунковий касовий центр ПРБ). Ці комісіійні залежать від кількості оброблених докумнтів. Розмір комісійних витрат не повинен змінитися тому, що кількість отримувачів платежів не змінюється, змінитися повинна лише кількість платників, а організації, надаючі комунальні послуги ті ж самі. Функціонуючою системою передбачено те, що платежі з різних пунктів прийому комунальних платежів об’днуються в бухгалтерії банку програмою та єдиною сумою перераховуються отримувачу (рис.3.1., етап 4). Витрати збільшаться лише на суми, які вказані в табл. 3.2.

Відповідно до рогзгляду збільшення доходів при впровадженні нової системи прийому комунальних платежів необхідно розглянути витрати, які виникнуть при її впровадженні (табл.3.2.)

Таблиця 3.2.

Витрати на впровадження системи прийому комунальних платежів.

Показник  

Характеристика  

Значення  

1. Створення інформаційної бази

В даному випадку сприятиме цьому зацікавленість Міської адміністрації, та, безпосередньо, організацій, які надають комунальні послуги

-

2. Розробка програмного забезпечення

Написання програм забезпечується власними програмистами, на базі вже функціонуючої системи.

2 програміста, які відповідають за функціонування мережі комунальних платежів та приймали участь в її написанні  

2 х 250,00=500,00 руб. ПМР

3. Придбання технічного забезпечення

Модем,

Телефонна лінія

за послуги зв’язку  

450,00 руб.

600,00 руб

100,00 руб.  

4. Канцелярські приладдя

Папір на оформлення угод

Папір на друк.реєстрів  

15,00 руб

збільшиться на 50,00 руб.  

Всього:

 

1 715,00 руб. ПМР

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 
 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 
 31  32  33  34  35 
Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат