На сайті 11893 реферати!

Усе доступно безкоштовно, тому ми не платимо винагороди за додавання.
Авторські права на реферати належать їх авторам.

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІ ЗВ\'ЯЗКИ ТА ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ФРАНЦІЇ. ЇЇ ВІДНОСИНИ З УКРАЇНОЮ

Реферати > Економічні теми > ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІ ЗВ\'ЯЗКИ ТА ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ФРАНЦІЇ. ЇЇ ВІДНОСИНИ З УКРАЇНОЮ

План

Вступ 3-4

Розділ 1. Зовнішньо-економічна діяльність:

1.ЄС(Особливості зовнішньо-економічної діяльності французьких компаній на території ЄС) 5-14.

1.1.Діяльність в газовій сфері 5-11.

1.1.1.Інвестування в газовій галузі Європейського регіону 5-7

1.1.1.1.Англія .5

1.1.1.2.Діяльність в Німеччині .6-7

1.1.1.3.Розміщення капіталу в Австрії .7

1.1.1.4.Португалія 7

1.1.2.Імпорт газу .8

1.1.3.Торгівля газом в регіоні 9-10

1.1.4.Інвестиції в розвиток систем транспортування 10-11

1.2.Діяльність в сфері АПК 11-13

1.2.1.Основні партнери Франції 11-12

1.2.2.Положення Франції після входження в ЄС інших країн .12

1.2.3 Інвестиції за кордоном 13

1.2.4.Ріст активності галузі за рахунок експорту продукції .13

1.3.Коротка характеристика автомобіле-будівної галузі .13

1.4.Коротка характеристика інформаційної сфери .14

1.5.Коротка характеристика фармацевтичної сфери 14

1.6.Металургійна сфера .14

1.7.Хімічна та нафто-хімічна 14

2.Африка(Основні напрямки співпраці) .15-16

2.1.Газова сфера 15

2.2.АПК .15-16

2.3.Нафтова сфера 16

3.США(Напрямки взаємодії в економічній сфері) .17-18

3.1.АПК 17

3.2.Коротка характеристика інформаційної сфери 17

3.3.Фармацевтична сфера .18

Розділ 2. Зовнішньо-економічні зв'язки з Україною:

1.1.Аналіз українсько-французької торгівлі 19-20

1.2.Інвестиції .21

1.3.Становлення відносин з Францією .21-31

Висновки. 32-34

Список використаних джерел .35

ВСТУП

Мета: Проаналізувати (на основі фактів) зовнішньоекономічні позиції Франції, та спробувати розкрити її стратегію відносно подальшого розвитку.

Об’єкт дослідження: Зовнішньо-економічні зв’язки Франції.

В Європейському регіоном Франція посідає домінуючу позицію (маючи наймогутніший і ефективний АПК та технічну базу, що його забезпечує.(див. Таб.4.)).

Франція виступає найдієвішою країною в створенні ЄС (єдиної Європи). Ця амбітна позиція базується на союзах з сусідніми країнами особливо з Німеччиною. З якою кордону як такого не існує. Бажання об’єднати Європу в єдину економічну зону викликано геополітичною ситуацією (необхідність створення економічно-могутнього утворення на противагу США).

Позиція Франції в її найпродуктивнішій сфері. (Позитивний баланс бюджету, що перевищує 50 млрд. франків).

Аграрна і харчова промисловість єосновним достоїнством економіки і зовнішньої торгівлі Франції.

З 1989 року торговий баланс аграрного і харчового секторів залишається позитивним (за даними СІФ), коливаючись на рівні 50 млрд. франків, по наступним даним росту:

1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996

+51 +52,2 +45,4 +53,5 +57,1 +46,6 +53,3 +58,5

У рамках загального французького експорту частка від випуску продуктів харчової промисловості продовжує зростати,

складаючи 63,5% у 1989 році і 71,6% у 1996 від загального експорту країни з позитивним балансом, що характеризується наступними етапами росту (вина і харчові морські продукти):

1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 +28,8 +31,1 +31,0 +34,5 +38,9 +41,2 +45,8 +48,8

У порівнянні з 1995 роком, у 1996 році експорт продуктів харчової промисловості приніс у національний бюджет 214 млрд. франків (+2 %), на ввіз імпортних продуктів пішло 155 млрд. франків (-3 %).

Алкогольні і безалкогольні напої займають перше місце по експорті, обігнавши галузь зернових культур. Через скорочення експорту яловичини (ГБЭ), швидко зростає активність вивозу м'ясних напівфабрикатів.

В області внутрішнього споживання м'ясні напівфабрикати користаються найбільшим попитом, збільшуючи тим самим процентну різницю споживання м'яса (через кризу яловичого м'яса). Через курс цін, що коливається, скорочується на 11,6% ввіз кава. Складаючи 58,5 млрд. франків, позитивний бюджетний баланс досягає абсолютного рекорду, перевищивши цифри 1993 року (57,1 млрд. франків).

[с.8.-АДЕПТА]

Головна продукція харчової промисловості, що експортується (1996 р).

Тип

В млрд.франков

Різниця 96/95

Вина та спиртні напої

36,8

+5,3 %

Злакові та продукція мукомольних заводів

33,3

+ 4 %

Харч. Полуфабрикати

31,7

+ 7,5 %

Тварини та м’ясопродукти

28,9

- 3 %

Молочні продукти

22,2

-31,3 %

Сахар

7,1

-13,7 %

Джерело: Таможня/CFCE/DPA

Розділ 1. Зовнішньо-економічна діяльність

1.ЄС(Особливості зовнішньо-економічної діяльності французьких компаній в ЄС)

1.1. Діяльність в газовій сфері

1.1.1. Інвестування в газовій галузі Європейського регіону.

1.1.1.1.Англія.

У південному басейні, Група придбала відсоток у двох «газових полях»: 44.5 % Boulton і 21 % Caister. Відсоток у системах транспортування дозволив Gaz de Frans збільшити її частку в CMS ( Caister Murdoch Sistem) до 16.25 % і придбати 22.5 % капіталу ETS (Esmond Transportation Sistem) з доставкою на Bacton термінал.

У Німеччині, філія EEG виробила два мільярди м3 природного газу в 1999 і 60000 метричних тонн нафти з Казахстанських резервів.

Договір вирішального значення: Элджин-Франклин

У рамках партнерської угоди з компанією "Ельф", "Газ де Франс" бере участь у розмірі 10,4% основного капіталу в розробці родовища Элджин-Франклин в англійській акваторії Північного моря з розвіданими запасами газу 50 мільярдів м3 і конденсату 360 мільйонів барелей. Видобуток передбачено почати в 2001 р.

Частка в родовищі Мэрдок

У 1998 р. “Газ де Франс” придбав у компанії “Тоталь” ряд активів в англійській акваторії Північного моря, що включають пайову участь на рівні 11,5 % в експлуатації родовища Мэрдок, а також процентну частку в системі транспортування газу на сушу. Запаси природного газу в цьому родовищі оцінені в 9 мільярдів м3.

Інвестування в сферу реалізації газу у Великобританії

На початку 1999 р. "Газ де Франс" став власником фірми "Волантир Энерджи Лтд", що постачає газ та надає послуги в області управління закупівлями енергоносіїв консалтинговим промисловим і сервісним підприємствам Великобританії.

Перейти на сторінку номер: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Версія для друкуВерсія для друку   Завантажити рефератЗавантажити реферат